معرفت نویسنده بزرگ مزینانی / بوسه برنده جایزه جلال‌ آل‌احمد بر دست همسرش :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در مراسم اختتامیه هفتمین دوره جایزه جلال آل‌احمد که عصر دیروز در تالار وحدت برگزار شد نویسنده برگزیده جایزه اش را به همسرش تقدیم کرد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در این مراسم پس از آنکه شاعر و نویسنده برجسته محمدکاظم مزینانی به عنوان برگزیده بخش رمان جایزه سال جلال آل احمد معرفی شد وی آن را به همسرش تقدیم کرد.

مزینانی پس از اینکه جایزه‌اش را از دستان سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر دریافت کرد همسرش را به روی صحنه فراخواند که پس از حضور وی جایزه را به همسرش تقدیم کرده و بر دستان او بوسه زد. گفتنی است حسین پاینده نیز پس از دریافت جایزه بهترین کتاب در حوزه نقد ادبی از همراهی همسر و فرزندانش در طول 3 سال برای تالیف این کتاب تشکر کرد.

 

  • علی مزینانی

شاعر

مزینانی

نویسنده

نظرات  (۱)

  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام و احترام
    این مطلب در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر شد.
    لطفا جهت درج بیوگرافی مختصر از جناب محمدکاظم مزینانی در بخش فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ در مجله اسرارنامه به ما یاری رسانید.
    http://www.asrarnameh.com/news.php?id=7689

    پیروز باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">