رونمایی از آلبوم موسیقی خواننده جوان مزینانی استاد جلالی پور با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

رونمایی از آلبوم موسیقی ایرانی «امان زِهجر» با اجرای گروه قمر به سرپرستی نوید دهقان و صدای سید مصطفی جلالی پور،هنرمند جوان مزینانی  به همراه نشست خبری برگزار می شود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پس از روزها انتظار اولین آلبوم هنری خواننده جوان مزینانی استاد سیدمصطفی جلالی پور با حضور چهره های برتر هنری و مسئولین ارشاد اسلامی و فرهنگی شهرداری تهران روز سه شنبه، پنجم اسفندماه از ساعت 15 تا 17 در مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خیابان دماوند، خیابان سی متری نیروی هوایی، جنب مسیل منوچهری برگزار می شود.

ضمن دعوت از همشهریان محترم برای حضور در این برنامه ی هنری که با همکاری شاهدان کویرمزینان برگزار خواهد شد، شهروندانی که در مناطق شرق تهران ساکن هستندمی توانند از مسیر انتهای پیروزی ، خیابان سی متری نیرو هوایی به سالن هنری کوثر دسترسی پیدا کنند.

در این برنامه که با حضور رسانه های خبری برگزار می شود هیچ گونه بلیط ورودی از همشهریان مزینانی دریافت نخواهدشد.

استاد سید مصطفی جلالی پور بارها در شبکه های مختلف تلویزیونی از جمله شبکه 3 سیما و جام جم و شما به اجرای برنامه پرداخته است که چندی پیش با همکاری شاهدان کویرمزینان و همراهی همشهریان  نوعدوست مزینانی وی در رقابت بادیگر هنرمندان مطرح موسیقی از جمله یگانه و چاوشی در برنامه هفت هنر به مقام دوم دست یافت.

  • علی مزینانی

جلالی پور

مزینانی

هنرمند

نظرات  (۱)

  • شبکه دامپزشکی
  • خبر نگاری محترم روزنامه خراسان
    موضوع، حمله گرک به دو واحد دامداری درروستای مهر وریوند
    با سلام و احترام
    طی بهمن ماه سال 1393بر اثر حمله گرک به سه واحد از دامداریهای واقع در روستاهای مهر ،ریوند و علی آباد21راس گوسفند به ارزش100000000میلون ریال تلف گردیدند.
    لازم به ذکر است همه ساله حمله گرگ در ماه های سرد سال به جهت گرسنگی در مناطق روستایی صورت می گیرد که علاوه بر وارد آوردن خسارات اقتصادی به دامداران ،گاهأ در گرگ های هارخطر سرایت بیماری فوق العاده خطرناک هاری به انسان و سایر حیوانات را به دنبال دارد.

    دکتر علیرضا داورزنی
    سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان داورزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">