تصویر جانباخته مزینانی حادثه منا در بزرگترین کارکاه صورتگری جهان+ عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بزرگترین کارگاه صورتگری جهان با هنرنمایی هنرمندان رشته های نقاشی، گرافیک و مجسمه سازی باطراحی 464 چهره جانباختگان واقعه منا و 11 جانباخته حادثه ی سقوط جرثقیل در پیاده راه 17 شهریور تهران روز جمعه 25دی ماه برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ زینت السادات پورسیدی هنرمند و استاد نقاشی که تصویر سازی چهره ی جانباخته واقعه ی منا حاج علی اصغر شهرآبادی مزینانی را بر عهده داشت در گفت و گو با شاهدان کویر مزینان اظهار داشت: از دیشب که تصویر این عزیز را به من سپردند در خانه ی ما سوگواری برپا بود ، دخترم وقتی عکس شهرآبادی را دید مدت ها برایش گریه کرد و می گفت : چه قدر ایشان مظلوم هستند.

این هنرمند توانا که سعی می کرد بهترین تصویر از جانباخته ی منا را ارائه دهد افزود: تمام سعی و توانم را از صبح به کار بردم تا بتوانم بهترین تصویر را از مرحوم شهرآبادی خلق کنم.

بزرگترین نمایشگاه صورتگری جهان که از ساعت 8 صبح روز جمعه در پیاده راه 17 شهریور آغاز شد با سخنرانی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مسضعفین قبل از اذان مغرب و عشا به کار خود پایان داد.

برای دیدن تصاویر بیشتر  روی نشانی زیر کلیک کنید...

بسیج پرس

نظرات  (۱)

  • دانلود فیلم
  • سلام دوست عزیز. خوشحالم که به وبلاگت سر زدم. امیدوارم همیشه موفق باشی.
    خوشحال میشم به ما هم سری بزنی

    راستی اگر تمایل به تبادل لینک داشتی بهم خبر بده
    می تونی ما رو به اسم دانلود فیلم لینک کنی و بعد از طریق آدرس زیر به ما اطلاع بدی تا لینکت کنیم

    http://www.buchil.ir/fa/contact
    یا ایمیل
    info@buchil.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">