گزارش تصویری از نوسازی بهداری مزینان/ امروز مزینان نیازمند اتحاد و همت بیشتر است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عمران و آبادانی در مزینان همچنان به همت شورای اسلامی و بعضی از جوانان پرهمت و با کمک خیرین و نیکوکاران مزینان حتی در ماه مبارک رمضان نیزادامه دارد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مهدی تاج مزینانی بهورز پرهمت و زحمتکش که علاوه برخدمت در مرکز بهداشت مزینان مدیریت دو وبلاگ وزین کانون فرهنگی هنری زینبیه و خانه بهداشت مزینان را نیز برعهده دارد اخیراً در اقدام جالب توجهی گزارشی تصویری از نوسازی بهداری و خانه بهداشت را که مدت یک ماه است شروع شده منتشر کرده است.

در این تصاویر به خوبی قابل درک است که علی رغم گرمای طاقت فرسای کویرمزینان و ماه مبارک رمضان کارگران و بناها ومعماران این پروژه ،سخت در تلاشند تا هرچه سریعتر بهداری مزینان آماده و درخدمت شهروندان قرار گیرد.کار خداپسندانه ای که به همت شورای اسلامی ، دهیاری، خیرین نیکوکار و مردم خوب مزینان آغاز و همه سعی می نمایند تا هرچه سریعتر زحماتشان به بار نشیند و محرومیت از این منطقه رخ بندد . محرومیتی که به خاطر نبود امکانات اولیه درمانی و بهداشتی ؛ متأسفانه خانواده های بی شماری را عزادار ساخته است.
خلیل محمدی یکی از شهروندان مزینانی است که به خاطر این محرومیت جوان 18 ساله خود را از دست داده است او می گوید : اگر آن صبح که پسرش احتیاج به اکسیژن داشت کپسول سالمی در این بهداری بود شاید الآن فرزندش زنده بود و از نگاه به او لذت می برد.

مجید مزینانی فرزند مرحوم حاج محمد حسن زاده نیز همین عقیده را دارد : اگر آن روز عید دکتر در مزینان بود برای رساندن پدر من به پزشک و تشخیص سکته قلبی او آنقدر انتظار نمی کشیدیم و اکنون ما هم از نوازش پدرانه اش محروم نبودیم.

خانواده مرحوم آبرودی نیز در گفتگو با شاهدان کویر همین نظر را دارند : شبی که پدر ما مظلومانه در کنار جاده مزینان افتاده بود و آخرین نفسهایش را تا رسیدن آمبولانس از داورزن کشید اگر پزشک حاذقی در مزینان بود او به این آسانی از دنیا نمی رفت.

تمام این سخنان تنها به خاطر آن است که مزینانی که قبل از انقلاب بهترین دکترها و امکانات پزشکی را داشت و حتی روستاهای مجاور را نیز تحت پوشش داشت اکنون از داشتن حداقل تجهیزات درمانی محروم است و مردم نیز تلاش می نمایند تا برای سالم ماندن خود زودتر ساخت بهداری و مجتمع بهزیستی به نتیجه برسد.

در ادامه شما را دعوت می نماییم تا تصاویر آرماتور بندی ساختمان بهداری مزینان را از نگاه دوربین حاج مهدی تاج مزینانی ببینید و اگر شما نیز قصد آن دارید تا دراین کارهای خیرخواهانه همراه شوید زودتر تصمیم بگیرید. مزینان ، امروز بیشتر از گذشته نیازمند اتحاد و همت والای شما عزیزان مزینانی است.


 

 

 

 

 


نظرات  (۱)

سلام

ممنونم از وبلاگ خوبتون

جا داشت از زحمات همه تلاشگران خصوصا کسانی که هیچ جا اسمشون برده نشده مثل آقایان مهندس جواد مزینانی - مهندس مجتبی مزینانی و ... نیز یادی و تشکری می شد که بی ادعا و بدون توقع به رغم اینکه نه متولد مزینانند و نه ساکن مزینان ولی عاشقانه خدمت میکنند

با تشکر

پاسخ:
باسلام وعرض ادب
مگر می توانیم این دو عزیز را یاد نکنیم و انشاء الله به موقع و با مطلبی و همچنین ویژه برنامه ای که به زودی تمامی مزینانی ها شاهد آن خواهند بود از این عزیزان می گوییم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">