اقدام شایسته مسئولین محلی مزینان در مراسم تقدیر از گروه جهادی + عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مسئولین محلی مزینان به نمایندگی از مردم قدرشناس زادگاه فرزند شایسته کویر دکتر علی مزینانی شریعتی از خدمات ارزنده ی گروه جهادی دانشگاه تربیت مدرس تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در مراسم تجلیل از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران که مدت یک هفته در داورزن و روستاهای تابعه به خصوص مزینان برنامه ی خدمات رسانی به مردم این مناطق اعم از پزشکی و سازندگی و فرهنگی اجرا نمودند مسئولین شورای اسلامی ، پایگاه بسیج شهدا و بهداشت و درمان مزینان نیز به نمایندگی از مردم مزینان شرکت کردند.

در این مراسم که با حضور فلاحی عشرت آباد فرماندار شهرستان داروزن و دیگر مسئولین ادارات  این شهرستان برگزار شد تابلوی نفیسی توسط مهدی مزینانی (آزاده) رئیس شورای اسلامی مزینان به نماینده گروه جهاد دانشگاه تربیت مدرس هدیه شد.

مهندس جواد زارع مسئول گروه جهاد دانشگاه تربیت مدرس نیز در این مراسم از حمایت خوب مسئولین و مردم مزینان و شاهدان کویرمزینان تقدیر و تشکر کرد.

گروه جهاد دانشگاه تربیت مدرس تهران متشکل از دانشجویان با تحصیلات تکمیلی و پزشکان متخصص و فوق تخصص از یازدهم شهریور در شهرستان داورزن حضور یافتند و با انجام کارهای فرهنگی ، هنری و سازندگی و پزشکی از جمله ویزیت رایگان بیماران اعم از مامایی ، دندانپزشکی و عمومی ، آماده سازی مدارس ، برگزاری یادواره ی شهدا و بازی های محلی و برگزاری مراسم دعاو پیاده روی خانوادگی و... در روستاهای داورزن اجرا کردند.

  

 

   

 عکس : مهدی تاج مزینانی (بهورزمزینان)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">