به همت جوانان مزینانی هیئات مذهبی مزینان آماده برگزاری مراسم عزاداری محرم شد + عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به همت جوانان علاقمند به عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ؛ هیئات مذهبی مزینان آماده پذیرایی عزاداران حسینی در ماه محرم  شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ هیئات حسینی ، علی اکبری ، ابوالفضلی و تکایای حسینی و بنت الرقیه(سلام الله جمیعاً)و در این سالها هیئت شاهزاده علی اصغر(ع) که با جذب نوجوانان و جوانان به یکی از هیئت های پر مخاطب تبدیل شده با همت هیئت امنا و جوانان علاقمند به عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش آماده پذیرایی از عزاداران حسینی شد و از شب گذشته مراسم افتتاحیه دهه ی اول در هیئت ها برگزار گردید.

امسال نیز حجت الاسلام حاج شیخ حبیب الله مزینانی عسکری به دعوت هیئت امنا هیئت ابوالفضلی (ع) واعظ جوانان پرشور و ساکنان و مجاوران این هیئت در انتهای بازار می باشد و در هیئت حسینی(ع) حجت الاسلام حاج شیخ حسین معلمی فر به عنوان خطیب این هیئت در دهه ی اول سخنرانی خواهد کرد و زنجیر زنان هیئت علی اکبری (ع)از بیانات حاج شیخ رضا اسلامی بهره مند خواهند شد و نوجوانان و جوانان هیئت شاهزاده علی اصغر (ع)نیز طبق سنوات گذشته پای صحبت حجت الاسلام حاج شیخ محمد مزینانی خواهند نشست.

و اما شهروندان مزینانی در تهران با حضور در مهدیه مزینانی های مقیم تهران واقع در خیابانپ یروزی خیابان  کلینی به مدت ده شب ضمن برپایی مجلس سینه زنی و نوحه خوانی از بیانات حجت الاسلام صمدی بهره مند می گردند.


 

 

 

 

 

عکس / مهدی تاج مزینانی
 

نظرات  (۱)

سلام سلامی به شیرینی دلت
سلامی به زیبایی بهشت
سایت خیلی خیلی زیبایی داری ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">