حضور استاد جلالی پور در برنامه تلویزیونی شمعدونی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

استاد سید مصطفی جلالی پور مزینانی با حضور در برنامه زنده شمعدونی شبکه ی شما ضمن اجرای برنامه به کارشناسی درباره موسیقی سنتی پرداخت.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در این برنامه استاد جلالی پور با اشاره به دستگاه های متداول موسیقی توضیحاتی در باره ی گوشه ها و تصنیف های مربوطه ارائه کرد و در ادامه به اجرای بعضی از تصنیف های خاص پرداخت.

در برنامه "شمعدونی" هر روز ساعت 9صبح با اجرای کامیار اسماعیلی روی آنتن شبکه شما می رود هر روز به یک یا چندین موضوع گوناگون پرداخته می شود. با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر در حوزه‌های مختلف این نیاز برای مخاطبین رسانه های جمعی ایجاد می شود که با سرعت تکنولوژی و علم دانش خود را بروز رسانی کنند و در زمینه های گوناگون به کسب اطلاعات بپردازند. این اتفاق در برنامه "شمعدونی" که تهیه کنندگی و کارگردانی آن نیز بر عهده کامیار اسماعیلی است با رویکردی متفاوت میسر می شود. این برنامه هر روز میزبان کارشناسان و استادان دانشگاه در حوزه های متفاوت است .



  • علی مزینانی

جلالی پور

مزینانی

نظرات  (۲)

  • مهدی تاج مزینانی
  • اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    سلام برنامه هنر پنجم ساعت 23 شبکه شما با حضور استاد جلالی پور
    سلام ؛
    این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی
    عنوان مطلب : موزه ای در اعماق دریا
    لینک مطلب

    خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">