دستگاه کامل فیزیوتراپی ، اهدایی خانواده خیر مزینانی دردهه ی کرامت به بهزیستی مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در آستانه ی فرا رسیدن زاد روز میلاد فرخنده ی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خانواده مرحوم سیدعلی طالعی مزینانی ست کامل فیزیوتراپی را به مجتمع خدمات جامع بهزیستی مزینان هدیه کردند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مدیر موسسه ی خیریه ی حضرت نرجس خاتون (س)و مجتمع جامع بهزیستی مزینان با اعلام این خبر گفت : در دهه ی کرامت که به مناسبت ولادت باسعادت کریمه ی اهل بیت علیهم السلام و ولی نعمت ما خراسانی ها نام گذاری شده است خانواده ی مرحوم حاج سید علی طالعی مزینانی به وعده ی خود عمل نموده و به یاد آن مرحوم ست کامل فیزیو تراپی را به مجتمع خدمات بهزیستی مزینان که بزرگترین پروژه خدمات رسانی در منطقه نام گرفته هدیه کردند.

فاطمه گلستانی افزود: این عمل خیرخواهانه با پیگیری  و همت دکتر علی رضا مزینانی خواهر زاده ی مرحوم طالعی خریداری و امروز به دفتر موسسه تحویل شد و بدون شک با این اقدام خداپسندانه روح مرحوم سید علی طالعی مزینانی که از خیرین و نیکوکاران این کویر عطش زده بود و بارها در زمان حیاتشان به نیازمندان کمک می کرد و اکنون بستگان او همین راه را ادامه می دهند شادمان است و خانواده ی معزز ایشان هم از اجر و ثواب معنوی فراوانی بهره مند شده اند.

گلستانی در خصوص تکمیل ساختمان مجتمع بهزیستی مزینان خاطرنشان کرد: روزی که ما تصمیم به چنین کاری را در این خطه ی کویری گرفتیم و کلنگ آن را زدیم می دانستیم که مردم مزینان و خیرین و نیکوکاران واقعی ما را تنها نخواهند گذاشت و به لطف خدا و با عنایت ائمه ی معصومین علیهم السلام این طرح اکنون به سرانجام رسیده و انشاء الله به زودی به بهره برداری می رسد.

وی تاکیدکرد: هرچند این بنا در مزینان واقع شده و بیشتر مخارج آن را هم مردم زادگاهمان متقبل شده اند اما خدمات آن به تمامی مردم منطقه ی خراسان ارائه خواهد شد و حتی بعضی از استان های همجوار نیز از این خدمات در آینده بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این مجتمع بومی ساخته شده اما یک طرح و پروژه ملی به شمار می آید که فقط خداوند رحمان و رحیم آن را نصیب همه ی ما کرده است.

نظرات  (۱)

  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام و احترام و عرض تبریک این ایام با سعادت خدمت شما دوست فرهیخته و همکار رسانه ای گرامی.
    این مطلب شما در مجله اینترنتی اسرارنامه اطلاع رسانی شد:
    http://asrarnameh.com/news.php?id=10731

    باز هم درود به همت و نیت های خیر مردم با فرهنگ مزینان.
    پیروز باشید...
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    تشکر ویژه از شما یاران عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">