مزینان آماده تشییع پیکر مطهر حاجی شهید مزینانی است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تشییع شهدا

مزینان که در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته و بیش از هفتاد شهید تقدیم کرده است در فاجعه ی شهادت حجاج بیت الله الحرام نیز یکی از حاجیانش قربانی جهل رژیم خائن آل سعود شد و به شهادت رسید.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ حاج علی اصغر شهرآبادی مزینانی کارمند بانک تجارت مزینان در فاجعه ی منا مفقود و با اطلاعیه حج و زیارت به عنوان یکی از قربانیان اعلام شد تا نام نیکش به عنوان شهید مزینان در فاجعه منا در تاریخ ثبت شود تا این دیار تاریخی در این واقعه نیز سهمی داشته باشد و همواره یاد شهدای منا را گرامی بدارند.

مزینانی های دلسوز  در این روزها مدام با شاهدان کویرمزینان در تماس بودند تا از وضعیت حجاج خود خبری کسب نمایند و ما هم در تماس با نماینده ی خود در مکه حاج علی رضا صانعی از سلامت زائران عزیز مطمئن شدیم اما چون خبر مفقودیت شهید شهرآبادی از سایت های نامعتبر اعلام شد آن را درج نکردیم تا اینکه سایت حج و زیارت با تایید این خبر نام وی را به عنوان جان باخته اعلام کرد و منتظریم پیکر مطهرش به زادگاهش مزینان بازگردد تا گلزار شهدا دفن شود.

نظرات  (۲)

  • حاج مهدی مزینانی (حسن زاده)
  • با سلام به ارواح مطهر شهیدان و شهیدان مظلوم فاجعه اخیر منی .شهید علی اصغر شهرآبادی فردی شایسته و با لیاقت و فردی فهیم و همکار موءدب بودند که متاسفانه در این فاجعه دلخراش جان به جان آفرین تقدیم کردند .ایشان در طول خدمتشان از دل و جان به همشهریان کمک میکردند و مردم مزینان و روستاهای مجاور از اینکه اینگونه اشخاص را از دست داده اند در فراقشان ناله سر میده اند .خوشا به حال اینچنین افرادی که با رفتنشان رهبرعزیز 3روز عزای عمومی اعلام کردند و در این دنیا با گرامی ترین صورت از این شهیدان استقبال میشود .افراد خاص مرک خاص هم دارند .امیدوارم اعلا ترین درجات بهشت جایگاه و منزلگاهشان باشد . وعده خداوند نیز بر همین قرار است .روحشان شاد


    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    روحش شاد
  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام و احترام
    با آرزوی آمرزش الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر جزیل به خانواده محترم ایشان، مطلب شما در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر شد:
    http://asrarnameh.com/news.php?id=11205

    ما را درغم خود شریک بدانید.
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    تشکر از همدردی شما عزیزان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">