کار ارزشی مردم ولایتمدار صدخرو /بزرگترین ایستگاه صلواتی کشور در دهه ی آخر صفر :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 بزرگترین ایستگاه صلواتی زائران ثامن الحجج (ع) با عنوان جان نثاران ولایت صبح روز یکشنبه خدمات خود را برای زائران مشهد مقدس در مسیر تهران به مشهد در محل روستای صدخرو داورزن اغاز کرد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از سایت داورزن نیوز ؛مسئول برپایی این ایستگاه که برای شانزدهمین سال متوالی مشغول خدمت رسانی به زائران بارگاه رضوی است خاطرنشان کرد:این ایستگاه روزانه بالغ بر هفت هزار غذای گرم  را طبخ و در دسترس زائران قرار میدهد.

علی قاسمی کیا در ادامه افزود:از دیگر خدمات این ایستگاه مکانیکی خورو های سبک و سنگین ، آپاراتی ،تنظیم باد و در بخش پذیرایی: دمنوش های چای آویشن و … نمایشگاه یاد یاران،نمایشگاه کربلای حسینی ، خیاطی ، آرایشگاه ، کفاشی ، واکس  از جاذبه های این ایستگاه است که همه به طور رایگان و صلواتی می باشد.

قاسمی کیا ضمن تشکر از خیرین گفت:برپایی این ایستگاه با همت مردم روستا وبرخی خیران از سراسر کشور است.

وی ادامه داد:این ایستگاه تا آخر صفر برپا است و یک روز آن را نیز جمعی از مردم قم مشغول خدمات می شوند.

گفتنی است این ایستگاه در حد فاصل کیلومتر ۱۸ مرکز شهرستان داورزن و ۲۹۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است

درود خدا برمردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی صدخرو
این کار ارزشی که هرسال مردم خوب ، مهمان نواز و نوع دوست صدخرو در دهه ی آخر صفر انجام می دهند مایه ی مباهات و آبروی منطقه ی داورزن است که امیدواریم تمامی روستاها و البته مسئولین شهرستان داورزن و خراسان رضوی برای حمایت از آن به میدان بیایند و این خادمام واقعی امام رضا(ع) را یاری نمایند.
شاهدان کویر مزینان این اقدام خداپسندانه ی همشهریان عزیز صدخرو را ارج می نهد و دست همه ی خادمان را می بوسد و امیدوار است خود نیز بتواند در سالهای آتی یکی از خدمتگزاران موکب امام رضا(ع) در کنار شهروندان گرامی باشد.انشاء الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">