درمانگاه مزینان آماده بهره برداری شد+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

درمانگاه مزینان آماده بهره برداری شد+عکس

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

درمانگاه

به همت شورای اسلامی مزینان و خیرین نیکوکار مزینانی پروژه عمرانی و خدماتی درمانگاه مزینان با عنوان مرکز بهداشتی خدمات روستایی آماده بهره برداری شد و به زودی افتتاح می شود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ با پیگیری های شورای اسلامی مزینان به خصوص آزاده سرافراز حاج مهدی مزینانی (آزاده)و دیدار معتمدین مزینان در بهار امسال با وزیر بهداشت و درمان جمهوری اسلامی و مساعدت این وزیر دلسوز و مردمی درمانگاه مزینان زودتر از موعد مقرر آماده ی بهره برداری شد.

رئیس شورای اسلامی مزینان طی تماسی با شاهدان کویرمزینان ضمن اعلام این خبر افزود: قرار بود این درمانگاه روز پنج شنبه دهم دی ماه با حضور دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ؛ به طور رسمی افتتاح شود اما به دلیل تعویق سفر وزیر این برنامه به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود : پس از اقدام مهندس نوذری وزیر نفت جمهوری اسلامی در دوره نهم ریاست جمهوری و گازرسانی به مزینان و ساخت باشگاه فرهنگی ، ورزشی در این دیار تاریخی ، مزینان شاهد خدمت یکی دیگر از خدمتگزاران دلسوز خواهد بود و درمانگاه بهداری مزینان با مساعدت دکتر هاشمی آماده فعالیت و خدمت مجدد به مردم مزینان و روستاهای مجاور می شود.

مهدی آزاده اظهار امیدواری کرد: انشاء الله به زودی شاهد افتتاح بقیه ی پروژه های عمرانی مزینان مانند مجتمع خدمات بهزیستی که با پیگیری ها و مدیریت خانم گلستانی در حال تکمیل شدن می باشد و فقط برق رسانی به آن مانده و همچنین مجتمع فرهنگی دکتر علی شریعتی که نزدیک به دو دهه از شروع به کار آن گذشته به بهره برداری برسد.

بهداری مزینان نزدیک به پنج دهه در مزینان فعالیت داشت اما به علت فرسودگی ، ساختمان آن توسط شورای اسلامی تخریب و با هدیه ی ارثیه مرحومه رفیعی و کمک خیرین و مساعدت وزیر بهداشت ؛پس از مدت دوسال در شکل جدیدی آماده فعالیت شد که امیدواریم وزارت بهداشت نسبت به اعزام پزشک دائم و نه اداری و همچنین کادر مجرب بازهم یاری رسان مردم مزینان باشد.

شاهدان کویر مزینان ضمن تقدیر از زحمات تمامی خیرین مزینانی ، پیشنهاد می نماید به پاس تلاش بی وقفه آزاده مزینانی نام این مرکز بهداشتی به عنوان آزادگان مزینان شناخته شود که امیدواریم مسئولین سازمان بهداشت و درمان که متولی این امر هستند به این درخواست جامه ی عمل بپوشانند.

درمانگاه

درمانگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">