با حضور وزیر بهداشت در سبزوار درمانگاه شهدای مزینان افتتاح شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

افتتاح بیمارستان سبزوارهمزمان با افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار و با دستور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی مرکز بهداشتی درمانی شهدای مزینان به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در شهرستان سبزوار و افتتاح بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه ، مرکز بهداشت و درمانی شهدای مزینان نیز از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه  این درمانگاه که به همت خیرین و شورای اسلامی مزینان و با مساعدت وزیر بهداشت ساخته شد؛ دکتر هاشمی ضمن تجلیل از مقام شامخ سقراط خراسان علامه محمدتقی شریعتی مزینانی و فرزند برومندش به عنوان مفاخر بزرگ این خطه، از پیگیری های شورای اسلامی و همت مردم مزینان نیز تقدیر کرد.

 مرکز بهداشت و درمانی(درمانگاه) شهدای مزینان در مساحت بیش از 1500 متر مربع و با مساعدت مالی ورثه مرحومه حاجیه بتول رفیعی و خیرین مزینانی در حاشیه بولوار شریعتی ساخته شد.

مزینان پیش از انقلاب دارای ساختمان بهداری بود که روستاهای همجوار نیز از وجود دکترهای حاذق آن بهره مند می شدند  اما به خاطر فرسودگی ساختمان و وسعت کم بنا، خیرین مزینانی در سال 93 تصمیم به بازسازی آن گرفتند و سال گذشته طی دیدار نمایندگان این دیار با وزیر بهداشت، کمبود مالی آن تأمین شد و طبق وعده ی دکتر هاشمی این درمانگاه در پایان سال 94 آماده ی بهره برداری گردید.

نظرات  (۲)

  • وحید مزینانی
  • با سلام و احترام
    این کار ازون کارایی که جهادی است باید ادامه پیدا کنه و به نفع مردم مزینان... این کارهای جهادی شان مردم مزینان رو حفظ میکنه و باعث آبرو داریه .... دست مریزاد
    پاسخ:
    باسلام و عرض ادب
    این راه انشاء الله ادامه دارد
  • رسانه بلندآوا
  • خبرگزاری بلند آوا
    هدف شما بلند است
    خانه
    درباره ما
    تماس با ما
    ثبت تبلیغات
    خبر - ری تکیه: آمریکا و عربستان دیگر در هیچ موضوعی تفاهم ندارند/سفر اوباما به ریاض، بی‌فایده است


    کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
    http://bolandava.ir/post/840

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">