نماینده مردم سبزوار برلزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی مزینان تأکید کرد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


شاهدان کویرمزینان؛ رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ،داورزن ،جغتای و جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در دیدار علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر تخصیص بودجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی دکتر علی مزینانی شریعتی در مزینان تأکید کرد.
رمضا 
نعلی سبحانی فر اظهار کرد: در این دیدار محورهای مختلفی از حوزه فرهنگی سبزوار مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی با اعلام این که بخشی از محورهای گفتگو با وزیر ارشاد  در حوزه فرهنگی بود افزود: در این نشست لزوم تخصیص اعتبار پیش بینی شده برای احداث مجتمع فرهنگی زادگاه دکتر علی شریعتی که دردولت خاتمی پایه گذاری شده  است مورد تاکید قرار دادم و خواستار تسریع در تامین اعتبار و تکمیل آن مجتمع شدم که آقای وزیر دستور تکمیل آن را صادر نمودند.

مجتمع فرهنگی شریعتی که مدت 13سال از اولین کلنگ احداث آن می گذرد کم کم به یک پروژه کهن و تاریخی تبدیل شده است و علی رغم پیگیری های متعدد مسئولین دهیاری و شورای اسلامی و شاهدان کویرمزینان  متأسفانه تا کنون این پروژه عظیم فرهنگی تکمیل نشده است.

سیاری یکی از پیمانکاران دلسوزه این مجتمع چندی قبل در گفت و گو با شاهدان کویرمزینان اظهار داشت : منزل مسکونی خودم را در تهران فروختم تا بتوانم دستمزد کارگران را پرداخت نمایم و متأسفانه مسئولین مربوطه هیچ گونه حمایتی نکردند.

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • علیرضا صانعی
  • باسلام وتشکر ازجناب اقای جنتی وسبحانی فر نماینده عزیزشهرمان امیدواریم باتلاش ودلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت این پروژه درمزینان باشیم

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    انشاء الله
  • برقبانی(معبر سایبری خادم الشهدا)
  • سلام
    خوبی ایشالله؟
    خدا قوتت بده
    ایشالله شهدا همیشه کمکت کنن

    "سوالات زیباکلامی در کنکور93!!!"
    +30 مطلب جدید و ناب
    منتظر حضور و نظر گرمت هستم

    ایشالله شهید شی

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">