مدیر کل دفتر امور روستایی خراسان رضوی از اماکن تاریخی مزینان بازدید کرد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ دکتر وحید قربانی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی به همراه فرماندار شهرستان داورزن با حضور در مزینان از اماکن تاریخی زادگاه دکتر علی شریعتی مزینانی بازدید کردند.

 مجید اسلامی دهیار مزینان در جلسه ای که با حضور دکتر قربانی و دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان داورزن تشکیل شد با اشاره به وجود ابنیه های فراوان تاریخی در مزینان خواستار استفاده از ظرفیت های گردشگری و توریستی این اماکن شد.

وی در ادامه به مشکلات متعدد و عدم رسیدگی مسئولین پرداخت و گفت: کاهش آب قنات ، عدم زیر گذر مناسب در ورودی جاده داورزن به مزینان ، نیمه رها شدن آسفالت و ترمیم جاده مزینان موجب آسیب های فراوانی در منطقه شده و همشهریان مزینانی از این وضعیت ناراضی هستند.

اسلامی در خصوص طولانی شدن پروژه مجتمع فرهنگی دکتر علی شریعتی مزینانی که بیش از 15سال از کلنگ زنی آن می گذرد گفت : برای ساخت این مجتمع مبالغ هنگفتی هزینه شده که با راه اندازی آن می توان برنامه های ویژه فرهنگی و هنری اجرا کرد و یکی از بناهای اصلی شهرستان برای حضور گردشگران خواهد بود که امیدواریم مسئولین مربوطه به این امر نیز رسیدگی کنند.

شایان ذکر است ؛ بوستان چشمه مزینان یکی از اماکن مورد بازدید دکتر قربانی و هیئت همراه بود که علی اصغر نائب مزینانی به نمایندگی از ملاکین و کشاورزان مزینان پیرامون مشکلات قنات توضیحاتی ارائه کرد .

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">