دکتر مزینانی :توسعه فعالیت‌ مراکز آموزشی در بعد از انقلاب بسیار چشم گیر بوده است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

  استادیار دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: توسعه فعالیت‌ مراکز آموزشی در بعد از انقلاب بسیار چشم گیر بوده است                                                                              

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ دکتر سید مجید مزینانی  در ارتباط با توسعه فعالیت علمی در کشور بعد از انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:  شاهد رشد تحصیلات عالیه بنده بعد از انقلاب است.
وی با اعلام اینکه آموزش عالی بعد از انقلاب گسترش بسیار وسیعی در کشور داشت،  افزود:شکی نیست که به تعداد دانشگاه‌های کشور و اعضای هیئت علمی و تعداد دانشجویان اضافه شده است و قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.
استادیار دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد خاطر نشان کرد: به لحاظ کمیت از رشد قابل ملاحظه‌ای در توسعه مراکز آموزش عالی در بعد از انقلاب برخودار بودیم و این روند همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: به نظر بنده در باب توسعه فناوری که ایجاد شده است باید کیفتی مناسبی متناسب با نیازهای کشور برنامه ریزی مدونی انجام شود.
مزینانی اضافه کرد: بنده نمی‌خواهم اعلام کنم که کیفیت نسبت به گذشته کمتر بوده است ولی میزان انتظارات و پیشرفت‌ها قابل ملاحظه است و ما باید تلاش کنیم که متناسب با پیشرفت‌ها و نیازهای تحصیلی در کشور نسبت به تقویت امکانات اقدام کنیم.
وی با اعلام اینکه فرصت‌های ادامه تحصیل در کشور ما برای همه فراهم شده است، گفت: ظرفیت توسعه فعالیت دانشگاهی کشور به مرحله‌ای رسیده است و به گونه‌ای پیشرفت کرده است  که بنده در این ترم در مقطع کارشناسی ارشد هفت نفر دانشجوی عراقی داشتم.
استادیار دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) یادآور شد: در کنار این موضوع باید زمینه‌ای فراهم شود که رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی ما عملیاتی و متناسب با رفع نیازهای کشور تعریف شود.
وی خاطر نشان کرد: پایان‌نامه‌های دانشجویی و رساله‌ها ما باید طوری تهیه و تنظیم و درخواست شود که نیازمندی‌ها کشور را هدف قرار دهد و از ظرفیت علمی موجود در کشور به نفع رفع نیازهای خودمان استفاده کنیم.
مزینانی ادامه داد: در حوزه کیفیت تحصیل ما باید متناسب با نیازهای کشور  بستر برای شرایط تحصیل جوانان کشور فراهم کنیم و از این ظرفیت‌ها به نفع توسعه کشور استفاده کنیم.

منبع ؛ خبرگزاری علم و فناوری مازندران

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">