دغدغه دانشجویان رشته های علوم انسانی واحد یادگار باحضور مزینانی بررسی شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

در راستای بررسی مشکلات و دغدغه های دانشجویان مقطع دکتری رشته های علوم انسانی و پاسخ گویی به مجموع سوالات آموزشی و پژوهشی آنان نشستی در سالن دفاع دانشکده علوم انسانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار گردید.

1

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: در ابتدای این جلسه دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «روحیه جوانی، احساس هویت اثرگذار، انگیزه های ایمانی و آرمانی جریان‌های دانشجویی و مطالبه‌گری آرمان‌ها» گفت: از جمله وظایف یک دانشجو مطالبه گری در خصوص تحقق خواسته های خود باید باشد و هدف از برگزاری این نشست ها بررسی وضع موجود و برطرف ساختن موانع و مشکلات است.

معاون پژوهشی و فناوری از جمله بسترهای پژوهشی این واحد دانشگاهی را مجلات علمی و پژوهشی، انجمن های علمی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، مراکز واحدهای رشد فناور، مرکز امور اقتصادی دانش بنیان و ارتباط با صنعت بیان و اظهار کرد: دانشجویان علاقمند به فعالیت های پژوهشی در هر زمینه ای می توانند با مراجعه به معاونت پژوهشی و ارائه ایده های خود از امکانات و فضاهای موجود به نحو مطلوب بهره برداری نمایند.

این مقام دانشگاهی در خصوص اختصاص فضای کار پژوهشی به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی عنوان کرد: تمام تلاش خود را به منظور بهبود شرایط موجود برای دانشجویان بکار خواهیم برد.

وی اظهار کرد: رسالت اصلی مراکز آموزشی و دانشگاه ها آموزش و پژوهش است و در همین راستای واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بعنوان قطب شبکه های ارتباطی و حمل و نقل انتخاب شده است و با ایجاد دبیرخانه علمی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نظام موضوعات خود را مرتبط با معضلات و مشکلات جامعه انتخاب نمایند.

حسینی مزینانی با اشاره به در پیش روی بودن هفته پژوهش و برنامه های معاونت پژوهشی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری افزود: در طول مدت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دکتری برپا است و علاقمندان می توانند کارها خود را برای بازدید عموم به این معاونت ارسال کنند.

در پایان این نشست دانشجویان به بیان نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خیلی عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">