آمادگی بیلیارد باز مزینانی برای تکرار قهرمانی در غرب آسیا :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران با ابراز رضایت از اردوی آماده سازی تیم ملی بیلیارد، تاکید کرد: به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا هستیم.

به گزارش شاهدان کویرمزینان کامران شهلا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اردوی آماده سازی تیم ملی بیلیارد ایران برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا که از دوم تا نوزدهم اسفند ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم ملی اسنوکر ایران متشکل از سهیل واحدی، امیر سرخوش، سعید ابوبسانی و سیاوش مزینانی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا از روز 12 بهمن آغاز کرده که تا پایان بهمن به طول خواهد انجامید. همچنین تیم ملی پاکت بیلیارد نیز که نفراتی همچون علی مقصود، محمدعلی پر دل و تختی زرعکانی در آن حضور دارند از روز دوشنبه تمرینات آماده سازی خود را در پایگاه قهرمانی آزادی آغاز کردند.

سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران با بیان این که امسال نیز همانند سال گذشته به دنبال قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا هستیم، خاطر نشان کرد: سطح فنی مسابقات در حد قابل قبولی است و مهم‌ترین رقبای ما در این مسابقات کشورهایی همانند امارات و سوریه هستند، اما مطمئنا با تلاش ملی‌پوشان ایران می‌توانیم عنوان قهرمانی سال گذشته را نیز تکرار کنیم.

وی با ابراز رضایت از آمادگی ملی‌پوشان بیلیارد باز ایران گفت: امکانات مناسب برای اردوی تمرینی بازیکنان مهیا است و همگی آمادگی دارند تا در این مسابقات صاحب موفقیت شوند.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • مهدی تاج مزینانی
  • سلام با خبر
    بازدید مسئولین از روند تخریب مرکز بهداشتی درمانی مزینان
    در خدمتیم .
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">