رییس شورای اسلامی مزینان:منتظر تحقق وعده ها هستیم :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🌐 علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان با ابراز دلخوری از عدم واریزی مبالغ اعلام شده از طرف نمایندگان سبزوار بزرگ گفت: در این چند روز هیچ مبلغی برای کمک به دهیاری یا فضای سبز و مجتمع فرهنگی دکترعلی شریعتی به حساب دهیاری و شورای اسلامی واریز نشده است.

🔹رییس شورای اسلامی مزینان افزود: در حال حاضر برای آبیاری فضای سبز حدود 10 میلیون تومان بدهی اعلام شده که  اداره آب و فاضلاب شهرستان چندین بار برای قطع آن به مزینان آمده اند و اخطاریه فرستاده اند اما با صحبت هایی که توسط شورا و دهیاری انجام شد مهلتی را برای پرداخت بدهی منظور کرده اند.

🔹رضوانی پناه خاطر نشان کرد: پس از انتشار خبر کمک به دهیاری روستاهای سبزوار و داورزن  انتظار این بود که به مزینان هم مبلغی  کمک می شد و علی رغم دریافت خبر کمک 50میلیونی از طرف یکی از نمایندگان هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و مسئول دفتر ایشان هم پاسخ مطمئنی نسبت به این قضیه ندادند.

🔹رییس شورای اسلامی در خصوص آسفالت جاده مزینان به داورزن که به یک تراژدی تاریخی تبدیل شده اظهار داشت: همین امروز با مسئولین اداره راه شهرستان سبزوار تماس گرفتم و گفتند در زمستان آسفالت انجام نمی شود اما سعی می کنیم باقیمانده تعریض را ادامه دهیم .

🔹وی تأکید کرد: ما به هیچ وعده ای دلخوش و خوشبین نیستیم مگر آن که کار انجام بشود و به چشم خودمان ببینیم که این اتفاق افتاده برای نمونه مگر از معاون وزیر راه و ساختمان در قول دادن برای جاده مزینان کسی مهم تر هست؟ آقای دکتر حسن نیا به مزینان آمدند و دستور دادند که باید این جاده تا آغاز زمستان آسفالت و تعریض شده باشد و حالا چند روز از زمستان هم گذشته و هیچ خبری نیست.

شایان ذکر است در روزهای اخیر مهندس رمضانعلی سبحانی فر و حسین مقصودی دو نماینده مردم شریف سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی از تخصیص مبلغ پنج میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی دکترعلی شریعتی در مزینان و پنجاه میلیون تومان برای کمک به فضای سبز میدان عاشورای مزینان خبر دادند که بیشتر به نظر می رسد تبلیغات انتخاباتی باشد تا واقعیت و باید دید تا قبل از اسفند 98 و موعد برگزاری انتخابات اتفاقی می افتد یا بازهم گول زدنی از نوع تبلیغات همیشگی و مکرر نمایندگی است!

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">