تأکید فرماندار داورزن و رئیس بنیاد مسکن سبزوار بر ادامه نهضت آسفالت در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔸مهندس بهادری فرماندار شهرستان داورزن در آیین رونمایی از پروژه آسفالت مزینان که در پنجمین روز از هفته دولت برگزار شد شد با اشاره به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم تمامی مانع تراشی دشمنان اظهار داشت: با تمامی این دشمنی ها، نظام توانسته بسیاری از مشکلات را به نفع مردم حل بکند و این الگویی شده برای تمامی کشورها که با تکیه بر توان داخلی خود بتوانند کشورشان را به خودکفایی برسانند.

🔸وی مزینان را روستایی شناخته شده در کشور دانست و افزود: مزینان به لحاظ تاریخ و بزرگانی که در آن رشد کرده و منشأ خیر بسیار در کشور شده اند دارای جایگاه خاصی است و ان شاءالله بتوانیم خدماتی را در شأن مردم در این مکان تاریخی و ارزشمند انجام دهیم.

🔸فرماندار داورزن با تشکر از اقدام مشترک شورای اسلامی و دهیاری مزینان و بنیاد مسکن شهرستان سبزوار تأکید کرد: باید تمامی معابر مزینان در آینده نزدیک بهسازی و آسفالت شود.

🔸مهندس شامکانی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار نیز در این مراسم ضمن تشکر از شورای اسلامی و دهیاری مزینان گفت: در این طرح با 9 روستا قرارداد بستیم که آورده بنیاد 11 و سه دهم میلیارد تومان و سهم دهیاری ها 6 میلیارد ریال است و در پروژه مزینان با متراژ 7هزار و200 متر مربع مبلغ 23 میلیارد و 235 میلیون ریال که سهم بنیاد 15 میلیارد و 520 میلیون ریال و آورده دهیاری 7میلیارد و 710 میلیون ریال بوده که مسولیت جدول بندی و کانیو گذاری را بر عهده داشتند.

🔸وی افزود: اجرای طرح هادی در 6 روستا با اعتبار 3 و شش دهم میلیارد ریال در حال انجام است البته به جز مزینان و کاهک که به خاطر بافت تاریخی 1 و نیم میلیارد تخصیص داده شده و پیمانکار مربوطه در مزینان به زودی بافت با ارزش را آغاز می کند.

🔸شامکانی در خصوص واگذاری زمین های رایگان خاطرنشان کرد: قرار است تا پایان سال 300 زمین در شهرستان داورزن به متقاضیان و در مناطقی که بنیاد زمین دارد واگذار شود و از دهیاری مزینان خواسته ایم که اسامی متقاضیان مسکن روستایی ساکن  و غیر ساکن را به تفکیک اعلام کنند تا از یازدهم مهرماه همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) شروع به واگذاری زمین کنیم.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">