حسینی مزینانی در آیین اختتامیه طرح ولایت:محتوا، استاد و طلبه،سه رکن اساسی یک دوره تربیتی مطلوب هستند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی مزینانی در آیین اختتامیه طرح ولایت گفت: در واقع این سه رکن دست‌به‌دست هم دادند و در نهایت موجب شد که این طرح در بین سایر طرح‌های ولایتی که در کشور برگزار می‌شود رتبه نخست را از آن خود کند و این افتخارآفرینی به‌واسطه طلابی است که در این طرح شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قاسم حسینی مزینانی، معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی خراسان در مراسم اختتامیه طرح ولایت طلاب غیرایرانی که با حضور ۶۰ طلبه از ۱۲ ملیت به میزبانی نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی از طرح فاخر و ارزشمند ولایت در این نمایندگی مایه مباهات و باعث افتخار است.

وی افزود: به برکت همکاری‌ها و تلاش‌های بخش‌های مختلفی بوده که علاوه بر مأموریت‌های اصلی و محوری خود در این مجموعه یک حرکت و یک اقدام چهل‌گانه را پذیرفتند که خوشبختانه موفق به اجرای آن شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی مزینانی ادامه داد: در واقع برای اینکه یک طرح خوب به‌خوبی به کرسی بنشیند و نتیجه خوبی داشته باشد نیاز به چند رکن دارد که یک رکن آن محتواست که خوشبختانه این رکن در مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام (ره) به‌خوبی تدارک شده و مورد تأیید مقام معظم رهبری است. از طرفی نیز برای اینکه این محتوا هم به‌خوبی اجرا شود خود نیاز به ارکانی دارد که یکی از این ارکان؛ اساتید این طرح هستند.

معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی خراسان افزود: در واقع با همکاری و همراهی که مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با ما داشت، خوشبختانه هرآنچه خواستیم برای ما فراهم شد، از بهترین اساتید در این دوره استفاده شد و با تدبیری که در روند اجرا اتفاق افتاد این بود که غالباً تعداد افرادی که در کلاس‌های طرح ولایت شرکت می‌کنند ۲۰ تا ۳۰ نفر است، اما در این دوره‌ای که درالمصطفی برگزار شد به دلیل برخی از ملاحظات در هر کلاس ۱۳ نفر حضور داشتند، چرا که این مهم موجب تقویت ارتباط استاد و طلبه می‌شود و نتایج خوبی را نیز به همراه دارد.

وی تصریح کرد: رکن اساسی دیگری که وجود دارد حضور ارزشمند طلبه‌هاست، زیرا همراهی و همدلی طلاب در این قبیل طرح‌ها، برای ما بسیار ارزشمند است.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">