روکش آسفالت جاده مزینان آغاز شد اما نصفه! :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔺بالاخره پس از گذشت چهل و اندی روز از وعده های چند شنبه ای و با پیگیری های مجدانه فرمانداری و بخشداری بخش مرکزی داورزن و شورای اسلامی و دهیاری مزینان، پیمانکار مربوطه کار روکش جاده شش کیلومتری را به صورت نصفه و نیمه آغاز کرد.

🔺چهل روز پیش دهیاری مزینان اعلام کرد که 80 تن قیر برای روکش جاده اختصاص پیدا کرده و از روز شنبه پیمانکار مربوطه کارش را شروع می کند ولی هفت شنبه گذشت و هر بار بهانه ای از جمله خرابی لودر، اشتغال در جاده ای دیگر، فوت راننده و... اعلام شد و اکنون خبر می رسد آن سهمیه  بازهم نصف شده و فقط 2 و نیم کیلومتر یعنی از موتور آب شهید امین آبادی(ینگی قلعه) تا ابتدای جاده تهران به مشهد قرار است روکش شود.

🔺به اینکه مسئولین خودشان همیشه شاهد اتفاقات ناگوار هرازگاهی این جاده آدمکش هستند کاری نداریم ولی ای کاش هم اکنون که ادوات آسفالت و پیمانکار حضور دارند آن یک کیلومتر دیگر را از قیر مازاد به سرانجام برسانند تا مردم داغدیده و زجر کشیده مزینان نگران تردد عزیزانشان نباشند و به قول معروف کار را کی کرد آنکه تمام کرد.

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">