فتوکلیپ شور عاشورایی کویر مزینان ساخته شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فتوکلیپ شور عاشورایی کویر مزینان ساخته شد

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ


اولین قسمت از فتوکلیپ مراسم تعزیه خوانی عاشورای تاریخی مزینان به همت شاهدان کویرمزینان ساخنه شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پس از ساخت نماهنگ 15دقیقه ای سوگ کویر و پخش از شبکه ی استانی صداو سیما ی خراسان رضوی در ایام عاشورای حسینی که مورد استقبال شهروندان مزینانی قرار گرفت ، دومین فتوکلیپ شاهدان کویرمزینان با عنوان شور عاشورایی کویرمزینان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) برای بهره برداری برروی تلفن همراه و فضای مجازی آماده شد.

فتوکلیپ شور عاشورای کویر به مدت 5 دقیقه و با استفاده  بیش از هفتاد فریم عکس از مراسم تعزیه خوانی روز عاشورا و شام غریبان و مراسم حرکت نمادین کاروان اسرا باعکاسی و تدوین محسن مزینانی ساخته شده است که بزودی بر روی تلفنهای همراه شهروندان مزینانی  وشاهدان کویرمزینان قرار می گیرد.

دراین فتوکلیپ عاشورایی علاوه براستفاده از عکسهای لحظه به لحظه ای مراسم تعزیه خوانی عاشورای مزینان  و آهنگی زیبا از استاد سعید نبئی با عنوان عاشورا با نی ؛ سخنانی از فرزندشایسته کویر مزینان دکتر علی شریعتی مزینانی پیرامون قیام امام حسین (ع) برجذابیت آن افزوده است و مخاطب را با واقعه ی عاشورا همراه می سازد

شاهدان کویرمزینان تا کنون دو فتوکلیپ برای معرفی جلوه های مذهبی و ایثارگری مزینان  ساخته است که اولین قسمت آن با نام شهیدان مزینان به معرفی شهدای این کویرتاریخی می پردازد  و در شورعاشورایی کویر نیز مراسم تعزیه خوانی مزینان معرفی می شود. قراراست چند قسمت دیگر از این مجموعه بزودی آماده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

شاهدان کویرمزینان در عاشورای امسال بیش از 2500 فریم عکس تهیه نموده که تعدادی از آنها در جند قسمت تقدیم مخاطبان شده است و در آینده نزدیک نیز بخشی دیگر از این مراسم به یاد ماندنی به صورت فتوکلیپ و یا مجموعه عکس در شاهدان کویرمزینان نمایش داده خواهد شد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • مجله اینترنتی سبزواریها
  • با سلام
    این مطلب با عنوان ذکر شده در مجله اینترنتی سبزواریها بازنشر شد.
    پایدار باشید و سرافراز

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    درود برهمت ومساعدت و همراهی شما عزیزان همیشه همراه
  • مهدی تاج مزینانی
  • سلام
    جایزه رو در نظر بگیر و زود بیا کانون رو بخون !! یا علی

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    آمدم حالاجایزه ام رو بده بیاد
    البته با این خبرمسرت بخش گرفتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">