کتاب جذاب جزیره های دور افتاده با ترجمه یک مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
قصه راهبی که در جستجوی سرزمین موعود بود


«جزیره‌های دورافتاده» به روشی جذاب، ما را با علم جغرافیا آشنا می‌کند. این کتاب برای همه نوجوانانی است که از نشستن سر کلاس جغرافی جانشان به لب رسیده است. در این کتاب با ماجرای راهبی آشنا می‌شویم که در جستجوی سرزمین موعود راهی جزیره‌ای در غرب می‌شود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از  مهر، «جزیره‌های دورافتاده» از مجموعه «طبیعت ترسناک» به روشی جذاب، ما را با علم جغرافیا آشنا می‌کند. این کتاب برای همه نوجوانانی است که از نشستن سر کلاس جغرافی جانشان به لب رسیده و درس جغرافی از تماشای یک تلویزیون خاموش هم برایشان ملال‌آورتر است.

در کتاب  «جزیره‌های دورافتاده» به نوجوانان آموزش داده می‌شود چگونه جزیره بسازند. کافی است یکی دو تا کامیون خاک یا ماسه و خاک ماسه بیاورید و یک راست وسط باغچه‌تان بریزید. دو تا درخت نخل هم وسط آن بکارید و بعد یک گودال دورتادور جزیره‌تان بکنید... حالا شلنگ آب را بردارید و چاله‌ای را که کنده‌اید پر از آب کنید تا دریای دور جزیره‌تان هم درست شود... حالا شما مالک مغرور یک جزیره بیابانی شخصی هستید.

با خواندن کتاب «جزیره‌های دورافتاده» می‌توانید به تماشای یک جزیره نوی نو بروید که تازه همین الان از زیر آب سر بیرون آورده است یا از دیدن جزیره آتشین مزاجی که از کله‌اش دود بلند می‌شود، نفس‌تان بند بیاید.

این کتاب به جزیره‌گردی بعضی آدم‌ها اشاره کرده. از آن جمله می‌توان به راهبی به نام سنت برنادن اشاره کرد که قرن ششم میلادی از ایرلند، راهی سفری پرماجرا شد. او می‌خواست «سرزمین موعود قدیسین» را پیدا کند که آن‌طور که در افسانه‌ها آمده بود جزیره‌ای باصفا در غرب بود. اشکال کار اینجا بود  که هیچ‌کس دقیقا از جای این جزیره خبر نداشت.

اگر می‌خواهید جزیره‌گردی کنید و بدانید چه برسر سنت برنادن افتاد؛ به سرزمین موعود رسید یا نه «جزیره‌های دورافتاده»، نوشته آنیتا گانری با ترجمه محمود مزینانی را بخوانید. این کتاب در 3000 نسخه و به قیمت 6500 تومان از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">