مزینانی در بیست‌ و‌ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
انتشارات «پنجره» و عرضه بیش از 240 اثر در نمایشگاه
بیست‌ و‌ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
انتشارات «پنجره» و عرضه بیش از 240 اثر در نمایشگاه
مدیر تولید انتشارات پنجره از عرضه بیش از 240 عنوان کتاب در بیست‌ و‌ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد. 68 عنوان از این کتاب‌ها برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از قانون ؛ فاطمه ستوده، مدیر تولید و مدیر روابط عمومی انتشارات پنجره با اشاره به اینکه این انتشارات 68 عنوان کتاب چاپ اول برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران آماده کرده است، گفت:‌ سه جلد اول مجموعه «پنجره نو به شاهنامه» هم‌اکنون برای عرضه در این نمایشگاه آماده است. این کتاب در تیراژ 3000 نسخه و با تصویرگری کمال طباطبایی منتشر شده است.

به گزارش مهر، به گفته ستوده «شاهی در پوست پلنگ»، «کاخی که فرو ریخت» و «فریدون و پسران» عنوان سه جلد اول این مجموعه است.

مدیر روابط عمومی انتشارات پنجره ادامه داد: «دائره‌المعارف قاره‌های جهان» ویژه کودکان سنین دبستان نیز از دیگر آثاری است که در این نمایشگاه عرضه خواهیم کرد. این کتاب توسط محمد مزینانی ترجمه و در 184 صفحه منتشر شده است.

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">