تصاویر سه بعدی پروژه جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان رونمایی شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و پیگیریهای مداوم خسروجردی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن و تاکیدات شورای اسلامی و دهیاری مزینان ، تصویر سه بعدی از ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان تهیه و آماده بهره برداری شد .

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از خانه بهداشت مزینان ؛ قرار است تا چند روز آینده نیز نقشه مهندسی این ساختمان آماده و با حضور مسئولین امر روند ساخت مرکز بهداشتی درمانی شروع گردد .

بانی ابتدایی این مجموعه خانواده مرحومه حاجیه بتول رفیعی مزینانی می باشند که مبلغ  یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بنا به وصیت آن مرحومه  اهدا نموده اند.

این گزارش می افزاید؛ مشکل اساسی که این روزها مردم مزینان و منطقه با آن روبرو هستند ، عدم حضور پزشک ثابت در مزینان است که امید می رود با توجه به پیگیری دائم از سوی شورای اسلامی مزینان و نیز نظر خاص سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن نسبت به مزینان ، این مشکل نیز بزودی مرتفع شود .

خانه بهداشت مزینان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه دوستان ، آرزوی توفق روز افزون برای خدمتگزاران مردم داشته و از طرف همگی مسئولین امر از خیرین محترم مزینانی و منطقه جهت همکاری در ساخت مرکز دعوت به عمل می آورد .





  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

  • علی صادقی منش
  • بسیار عالی...اما ای کاش در معماری و یا حداقل نمای این کار از عناصر معماری سنتی بهره برند...اگر می خواهیم مزینان همچنان مقصد ایران گردان باشد، همسویی معماری مدرن با بافت تاریخی بایستی مد نظر طراحان هر بنای تازه باشد.
    از یاد نبریم که ساختمان هایی با نمای سنگ و معماری مدرن در شهرها به وفور قابل مشاهده هستند، آن چه حال و هوای شهرهایی چون یزد و اردکان و مزینان و... را ویژه ساخته است، همین معماری زیبای کویری است...
    نیکی ها از آن شما

    پاسخ:
    پاسخ:

    باسلام وعرض ادب
    با اظهار نظر حکیمانه شما کاملا موافقیم
    ای کاش ....
    سلام
    مهدی جان خسته نباشید
    ببخشید
    سوال ؟ اینجا مرکز درمانی هم هست ؟ یا اگه هست دکتر و خدمات هم داره یا فقط ساختمانش درست میشه ؟
    مثل خیلی جاهای دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب

    متأسفانه در مزینان زیارتت نکردم شاید هم از آب و هوای خوش و فیروزه های سبز نیشابور دل نکندی
    واما در باره سئوالی که از مهدی کردی
    اخوی جان ما به همان بنا هم دل خوشیم حالا ساختمانش را بسازند بقیه اش پیشکش
    اگر خواستی بیشتر بدانی روی وب خانه بهداشت مزینان برو و از مهدی سئوال کن
    یاحق

    درود بر شما...
    دکتر شریعتی مردی بود فراتر از یک اندیشمند و این بود که در زمان خود محدود نشد و با بالندگی هر نسل، عده ای چون بنده و شما به واسطه ی همین افکار با او همراه می شوند و بالطبع عده ای نیز مخالف!!!
    به هر حال نان عمله ی ارتجاع و حمله ی تعصب را آجر کردن جایز نیست!!!

    پاینده باشید
    یاحق

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    آری فراتر از اندیشه و زمان و برای همین است که ما افتخارمان این است که کویری هستیم و خود را از شریعتی جدا نمی کنیم و هرجا می خواهیم معرفی شویم می گوییم از دیار دکتر شریعتی هستیم و نام نیک اوست که من وشما را به هم پیوند زده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">