تمهیدات شورای اسلامی مزینان برای محرم و امنیت شهروندان+ عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شورای اسلامی مزینان برای بهتر برگزار شدن مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) به خصوص مراسم تعزیه خوانی روز عاشورا اقدام به مسطح کردن راه منتهی به مزار امام زادگان بهمن آباد کرد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مهدی مزینانی (آزاده) رئیس شورای اسلامی مزینان با اعلام این خبر افزود: شورای اسلامی مزینان علاوه برمسطح کردن راه منتهی به بقعه ی متبرکه امام زادگان بهمن آباد که مسیر اصلی تعزیه خوانان و عزاداران حسینی از مزینان و روستاهای مجاور است تمهیدات دیگری را برای بهتر برگزار شدن مراسم ایام محرم با همراهی دهیاری و پایگاه بسیج شهدای مزینان تدارک دیده است.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای شورای اسلامی مزینان برای رفاه حال شهروندان مزینانی سنگ فرش کردن سرچشمه ی آب قنات قدیمی است که در حال حاضر تندیس معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی در بالای آن نصب شده و کسانی که از شهرهای دیگر به این دیار تاریخی می آیند می توانند بدون هیچ دغدغه ای در آن جا به استراحت بپردازند و از طبیعت زیبای کویراستفاده نمایند.

رئیس شورای اسلامی مزینان در باره دیگر طرح های عمرانی یادآورشد: درمانگاه مزینان به سرعت در حال آماده سازی است و انشاءالله با کمک و همراهی وزیر بهداشت و درمان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و محل استقرار پاسگاه انتظامی هم با همراهی و کمک مردم به ویژه خیرین نیکوکار که نگران امنیت و سلامت همشهریان می باشند به زودی تکمیل می گردد.

این آزاده مزینانی از حضور و عنایت فرمانده انتظامی شهرستان داورزن به همراه معاونین خود در مراسم عزاداری محرم تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: حضور پر خیر و برکت جناب سرهنگ معتمد شریعتی و معاونین ایشان موجب دلگرمی مزینانی های عزیز است که این پاسداران امنیت را در کنار خود می بینند و همراه آنان به سوگواری می نشینند.

 

نظرات  (۱)

  • حمید غنی ابادی
  • باعرض سلام .از اقدامات دهیاری محترم جناب اقای اسلامی دوست عزیرم هم بنویس علی اقا.پروژه ها تا جایی کخبر دارم با بود جه دهیاری و بانظر دهیاری میباشد و ربطی ب شورا ندارد.باتشکر
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    اگر به اصل خبر توجه بفرمایید نام دهیاری هم آمده اما جناب دهیار خودشان هم باید گزارش کارهایشان را به شاهدان بدهند تا منعکس شود ما منتظر تماس تمامی عزیزانی هستیم که برای مزینان قدمی برمی دارند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">