🔴کاروانسرای مزینان واگذار می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔴کاروانسرای مزینان واگذار می شود

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

 

 

🔹 نام "کاروانسرای تاریخی مزینان" با کاربری فرهنگی- اقامتی - پذیرایی، در بین ۲۹ بنای تاریخی کشور که به منظور احیا، مرمت و واگذاری به فراخوان عمومی گذاشته شده، قرار گرفت.

🔹 به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از تسنیم؛ واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند سال‌جاری، اسناد فراخوان را از دبیرخانه کمیسیون فراخوان صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت ‌مسعودیه، ساختمان صندوق احیا و شماره تلفن ۱۷- ۳۳۹۹۲۰۱۶-۰۲۱ یا پایگاه اینترنتی صندوق احیا و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت کرده و مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکت‌ها به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت کنند. همچنین جزئیات و اطلاعات در اسناد مزایده درج شده است.

🔷پیش از این دکتر عبداله زاده ثانی رییس میراث فرهنگی شهرستان داورزن و علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان از همشهریان مزینانی دعوت کرده بودند که با شرکت و سرمایه گذاری در این فراخوان از فرصت استثنایی که شامل دریافت تسهیلات ویژه می شود استفاده کنند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">