🔴مقام پنجمی مسابقات فیزیک نچرال اوراسیا به ورزشکار مزینانی رسید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔹جلال محمدی فرزند کشاورز زحمتکش مزینانی خلیل محمدی در مسابقات فیزیک نچرال اوراسیا، فدراسیون wnbf  به مقام پنجمی رسید.

🔹این دوره از مسابقات به میزبانی کشور ارمنستان با حضور بیش از ۵۰ شرکت کننده از کشورهای ایران، شرق اروپا، روسیه ،ارمنستان، کشورهای عربی و ترکیه برگزار شد.

🔹این ورزشکار خوش آتیه مزینانی با کمترین توان مالی و کمک پدر کشاورز او نیز در این شرایط بد اقتصادی و بحران کرونایی توانست در رقابت با هرکول های جهان  در مسابقات جهانی نچرال ارمنستان (ایروان) رشته فیزیک دسته قدی ۱۸۰ این مقام را برای مزینان و داورزن و سبزوار بزرگ و در کل ایران عزیز به ارمغان بیاورد.

🔹شایان ذکر است؛ جلال محمدی  متولد 1382 در مزینان است و از 13 سالگی به ورزش پرورش اندام روی آورده و دارای عناوین بسیار ارزنده ای در مسابقات شهرستان و رده های سنی مختلف مانند مدال نقره فیزیک باشگاه های سبزوار ، مدال طلای اسکوات جوانان سبزوار ، مدال نقره اسکوات نوجوانان سبزوار در رده سنی ۱۶ سالگی و مدال برنز پرس سینه نوجوانان سبزوار می باشد و  با شرکت در آزمون کنکور 1400 در رشته مهندسی عمران دانشگاه مشهد پذیرفته شده است.

🔹خانواده محمدی از تمامی همشهریان مزینانی که با دعای خیرشان جلال  عزیز را بدرقه کردند و همچنین مربی توانا و دلسوز وی  استاد روح الله نصیری مدیر باشگاه پولاد سبزوار  و آقایان حاج مهدی دانایی و عموی گرامی حاج اسماعیل محمدی و دایی ارجمند محمود مزینانی و آقا عبدالله محمدی مزینانی (فرزند حسین آقای محمدی) که با همراهی خود شرایط را برای  حضور فرزندشان  در مسابقات فراهم کردند تقدیر و تشکر می نمایند.

👈حضور جوان ورزشکار مزینانی در این مسابقات آن هم با این رده سنی دارای یک پیام برای مدیران و مسئولین اجرایی شهرستان می باشد که اگر حمایت بیشتر از جوانان بشود و تعداد باشگاه ها افزایش پیدا کند و برای فعالیت علاقه مندان در این حوزه بدون سنگ اندازی های بی مورد و پیچیده مجوز لازم را صادر و سرمایه گذاری نمایند بازهم شاهد درخشش فرزندان دیار شریعتی و سربداران در میادین بزرگ خواهیم بود.
 

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">