اقدام خیرخواهانه موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان و خانه دار شدن شهروند غنی آبادی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان اکنون با گذشت یک سال از ثبت آن توانسته در مزینان و روستاهای مجاور خدمات عام المنفعه زیادی انجام دهد و مسئولین این موسسه دامنه ی خدمت رسانی خود را  به تمامی منطقه کشانده اند و تنها در مزینان متمرکز نشده اند و در همین راستا خدمت ارزنده ای دیگر را در کارنامه ی موفق خود ثبت نمودند و با پیگیری های متعدد یکی از شهروندان نیازمند غنی آبادی را دارای مسکن می نمایند.در همین ارتباط وب سایت این موسسه مطلبی با عنوان مددجوی غنی آبادی صاحب خانه شد را مننتشرنموده است که برای اطلاع مخاطبان گرانمایه باز نشر می شود.

مددجوی تحت پوشش موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان بعد از سالها مستاجری و در این اواخر بی خانمانی به همت مسئولین موسسه صاحب خانه شد.

به گزارش روابط عمومی موسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛محمد غنی آبادی مددجوی تحت پوشش موسسه که در غنی آباد از روستاهای مجاور مزینان زندگی می کند و صاحب همسر و فرزند می باشد با همکاری موسسه خیریه نرجس خاتون (س)مزینان صاحب خانه ای با متراژ 65متر گردید.

فاطمه مزینانی(گلستانی)مدیر عامل موسسه در همین ارتباط اظهار داشتند:

بعد از مطلع شدن از وضعیت نابسامان آقای محمد غنی آبادی ضمن تحت پوشش قرار دادن ایشان که با معلولیت ذهنی و کمبود بینایی شدید دست به گریبان بود ،اقدام به پیگیری در ارتباط با مسکن مناسب جهت خانواده ایشان نمودیم و طی هماهنگی با بنیاد مسکن منطقه ، و متعهد شدن به پرداخت اقساط وام و همچنین مقداری کمک بلا عوض از طرف موسسه، مبادرت به خرید زمینی در غنی آباد کرده و با همکاری خیرین اقدام به ساخت مسکنی مناسب به متراژ65  متر نمودیم که در حال حاضر اسکلت فلزی ساختمان به اتمام رسیده و به مرحله دیوارچینی رسیده که به حول و قوه الهی تاچند ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

خانم گلستانی همچنین از خیرین نیکوکار تقاضای کمک مالی برای رسیدگی به چنین مواردی را داشتند.

حساب موسسه:بانک صادرات شعبه مزینان بنام موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)

شماره حساب:0334476832006

شماره کارت:6037691751899311


6037691751899311

عکس از :هادی کارگری

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • علیرضا صانعی
  • باسلام وعرض ادب ، روح معلم شهیدانقلاب دکترعلی شریعتی مزینانی ویاروفادارش دکتر میناچی شادباد

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    مردان بزرگ همیشه در دلها ماندنی هستند
    یادش گرامی باد
    ایشان شاهد نهضت های بزرگی بوده و همچنین فجایعی که در مورد حقیقت بوقوع پیوسته .
    مثلاً نام معلم انقلاب که مختص دکتر علی شریعتی و نقش شریعتی در انقلاب که صحبتی ازش نیست و توی تصاویر تظاهرات عکس شریعتی رو حذف کردن

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    هرگز نمیرد آن کس که نامش نکوست مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">