خبر مهم؛ پیگیری ها به نتیجه رسید! آغاز تعمیر و رفع نقص لوله انتقال آب مزینان وروستاهای مجاور :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


با انتشار گزارش انتقادی تر کیدی لوله های آب مزینان و روستاهای مجاور در مورخه جمعه بیست و هفتم دی ماه و باز نشر آن در سایتهای محلی شهرستان سبزوار بالاخره این پیگیره ها به ثمر رسید و عملیات تعمیر لوله های انتقال آب کلاته مزینان و غنی آباد به همت اداره آب وفاضلاب شهرستان سبزوار آغاز شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پس از دریافت خبر ترکیدگی لوله های آب مزینان ، غنی آباد و کلاته مزینان به علت فرسودگی و با توجه به پیگیری های مکرر شورای اسلامی و دهیاری و مرکز بهداشت مزینان، در بیست و هفتم دی ماه شاهدان کویرمزینان اقدام به انتشار مطلبی با عنوان "  چه کسی مسئول است؛ خطر طاعون مردم مزینان و غنی آباد را تهدید می کند!  نمود که باهمکاری و همراهی و مساعدت سایتهای وزین شهرستان سبزوار این گزارش در سلام سربدار ، بصیر سبزوار ، اسرار نامه و فرهنگ دانشجو باز نشر شد.

نکته جالب توجه پیگیری های مکرر  مدیر محترم سایت بصیر سبزوار بود که ضمن ارسال این گزارش با مدیران اداره آب و فاضلاب شهرستان تماس گرفته و خواستار کمک و پیگیری این درخواست شدند.

خوشبختانه این پیگیری ها خیلی زود به ثمر نشست و با دستور ریاست اداره آب وفاضلاب شهرستان سبزوار عملیات گود برداری و تعمیر لوله ها از روز پنج شنبه سوم بهمن ماه آغاز شد.

شایان ذکر است سایتهای شهرستان داورزن از جمله داورزن نیوز حادثه و... نسبت به باز نشر این خبر هیچ اقدامی نکردند که ما امیدواریم با توجه به رسالت رسانه ای خبرنگاران و مدیران این سایتها که گله مندند چرا بعضی وبلاگها و سایتهای روستایی نمی خواهند قبول کنند که تحت پوشش شهرستان داورزن هستند خودشان در این راه  پیشگام باشند البته تاکنون داورزن نیوزهمکاری خوبی با شاهدان کویرمزینان داشته است که امیدواریم این مساعدت بیشتر شود و زودتر شهرمان مستقل گردد تا نیاز به در خواست از سبزوار نباشد.


 

 
عکس : مهدی تاج مزینانی

  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

  • علیرضا صانعی
  • باسلام همینکه علی اقا ودوستان ودهیاری وشورای مزینان پیگیری کرد ودوستان اداره اب سبزوارهم محبت کردندوسریع انجام دادند ممنونیم دیگه حاشیه دارش نکنین


    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    درود برشما و تمامی دلسوزان مزینان
    سلام
    خسته نباشید میگم
    با توجه به نظر این دوست گرامی من معتقدم باید داد بزنی اکثر وقت ها جواب میده و به گوش مسوولین میرسه .
    هر جا پا بزاری مثل صف نانوایی باید داد بزنی ..
    ممنون از علی آقا و مهدی تاج مزینانی

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    وخدارا شکر وسپاس که به نتیجه رسید
    سلام دوست عزیز زیاد دلتو به این مطالب توی سایت ها خوش نکن البته ناامیدت نمی کنم ها ولی اگر بیماری سه هزار نفری شهر پردیس و عزل روسای مسئول نبود شاید این ده ماه به صد ماه می کشیدو بخاری از این مسئولان بر نمی خاست ایران ما معتقدند تا چندتا قربانی توی یه راهی ندهند کسی به فکر کسی بلند نمی شه؟البته دمتون گرم که بازم جرات می کنین این حرف ها رو میزنید به امید اینکه یه با وجدان پیدا بشه مشکلات مردم رو حل کنه .وگرنه همه ی ملت سرکارند!!!!!

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    همشهری گرامی
    نظر شما کاملا محترم است اما چرا دلخوش به سایتها نباشیم و البته در این فوریت کار شما نقش رسانه را به خوبی شاهد هستید و بلافاصله مسئولین محترم ابفای شهرستا سبزوار دست به کار شده و به داد مردم رسیدند در قضیه ی پردیس هم تا رسانه ها وارد جریان نشدند هیچ اتفاقی نیفتاده بود اما وقتی مطلب در چند خبرگزاری و روزنامه منتشر شد مسئولین به فکر افتادند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">