روکش جاده مزینان به داورزن از هفته آینده آغاز می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با پیگیری های مستمر دهیاری، آسفالت دو خیابان اصلی شرق و غرب مزینان در متراژ 7200 متر مربع شروع شد.

👤مهندس حمید شریفی مند دهیار مزینان:

 🔹پس از دریافت قیر تهاتری از بنیاد مسکن شهرستان سبزوار آسفالت دو خیابان اصلی شرق و غرب مزینان از روز گذشته آغاز شده و این پروژه به مدت سه روز ادامه دارد.

🔹بررسی های تخصصی و آماده سازی زیر ساخت این طرح از اولین روز مرداد و همزمان با دهه ی اول محرم آغاز شده بود که بر این اساس و طبق نظر کارشناس و پیمانکار مربوطه قیر ریزی به ضخامت  7 سانتیمتر در این دو خیابان انجام می شود.

🔹با اتمام این پروژه، طرح سنگفرش خیابان شریعتی 7 معروف به خیابان شریعتی ها تا میدان علامه در دستور کار دهیاری قرار می گیرد که بعد از کوچه مدرسه علمیه این دومین معبری است که در مزینان سنگفرش می شود.

🔹پروژه سیمان کاری کوچه ها و دیگر معابر مزینان از دیگر فعالیت های دهیاری در روزهای آینده است که امیدواریم با همکاری و همیاری و مشارکت مردمی به ویژه خیرین گرامی به سرانجام برسد.

🔹روکش جاده اصلی مزینان به داورزن یکی دیگر از پروژه هایی است که از اداره راه استان با جدیت پیگیری شده و با اختصاص قیر به میزان 80 تن  از روز شنبه  28 مرداد پیمانکار مربوطه موظف به انجام آن می باشد.

🔹مزینان اولین روستایی است که در غرب خراسان رضوی و شهرستان داورزن توانسته سهمیه قیر تهاتری را از بنیاد مسکن دریافت نماید.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">