تجلیل یا تحمیل رأی به ایثارگران مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تجلیل یا تحمیل رأی به ایثارگران مزینان

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۳۹ ق.ظ

✍️روز پنجشنبه ششم مهرماه 1402 در گفت و گوی تلفنی با دهیار و سخنگوی شورای اسلامی مزینان عنوان شد که از بنیاد شهید سبزوار تماس گرفتند و قرار است از خانواده معزز شهدا و ایثارگران تجلیل شود لذا پیامی را تنظیم و از عمومی مردم به خصوص این عزیزان بخواهید که شنبه هشتم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع حضور به هم رسانند.

در این تماس تأکید کردیم که: مطمئن هستید تماس گیرنده از بنیاد شهید بود؟ و سخنگوی محترم اذعان داشت: بله شماره خود بنیاد است!

با این اطمینان ما نیز خبری را تنظیم کرده و در شاهدان کویر مزینان به اطلاع عموم رساندیم و بلافاصله بعد از انتشار  یکی دیگر از پایگاه های رسانه ای منطقه از حضور نمایندگان بنیاد در روستایشان در روز یک شنبه خبر داد و نگرانی شاهدان با این پیام بر طرف شد تا اینکه شنبه موعود فرا رسید و یکی از مادحین صاحب نام مزینانی طی تماس تلفنی از بی خبری دیگر اعضای شورای اسلامی از چنین برنامه ای گفت!

در این مدت سه روزه بنیاد شهید داورزن هم هیچ گونه اطلاعی از ماهیت حضور این افراد ارسال نکرد.

شنبه شب خانواده شهدا و جانبازان با اشتیاق اینکه نمایندگان بنیاد برای شنیدن درد دل آنها به مزینان آمده اند در مسجد جامع حاضر شدند و بعضی از این عزیزان شروع به صحبت کرده و با بیان مشکلات و خواسته هایی که می بایست از طرف بنیاد حل و فصل شود به همراه اطلاعات خود  در اختیار گروه قرار دادند!

بعد از اتمام مراسم؛ شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود عنوان کرد: نشست مسئولین مرکز توانمندسازی ایثارگران شهرستانهای غرب خراسان (سبزواربزرگ) در مسجدجامع با مردم و ایثارگران مزینان به دعوت شورای اسلامی و دهیاری مزینان...

با این خبر به دنبال اطلاعات مرکز فوق رفتیم و  متوجه شدیم این گروه هیچ ارتباطی با بنیاد شهید و ایثارگران ندارند و خیریه ای هستند که به عنوان بازوی حمایتی فعالیت می کنند و چهارسال پس از تأسیس چنین مؤسسه ای(1398) تازه به فکر افتاده اند که سری به روستاها بزنند و جالب تر اینکه دبیر و هماهنگ کننده مرکز از جمله افرادی است که برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند!

بی هیج توضیحی سری به کتاب مسئولیت شیعه بودن شهید شمع و شاهد بزرگ کویر دکترعلی شریعتی مزینانی می زنیم و همه چیز را به دست تقدیر می سپاریم:

«چون محمد حجازی و علی دشتی - فقط یک بار گذرشان به ده ما افتاد - اتفاقاً به مزینان - و ما با شگفتی و شادی خبر را استقبال کردیم که نویسندگان و ادبای بزرگ تهرانی قدم از محافل گرم ادبی پا به روستا گذاشته اند و از چشم “ فتنه “ و روی “ زیبا “ و دست و دل ممدوح و غمزه معشوق، لحظه ای فراغت یافته اند و به سراغ ما سوختگان کویر و قربانیان رنج و کار و گرسنگی آمده اند؟!
اما نه گرسنگیمان را احساس کردند و صدای تازیانه ها را شنیدند و رنجمان را چشیدند، و نه زندگیمان را دیدند، دیدیم که فقط و فقط ...قصه باز همان قصه اسافل اعضاء زیباست و شیخ حسین مزینانی! ( “ زیبای “ حجازی را بخوانید. ) »

🖌علی مزینانی عسکری

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">