محرم در مزینان+تصاویر :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

محرم در مزینان+تصاویر

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ب.ظ

محرم 97 مانند سال های گذشته با شکوه و عظمت در مزینان برگزار شد مردم ولایتمدار مزینان به خصوص ساکنان شهرهای دیگر که از تعطیلات تابستانی بچه ها خوشحال بودند فرصت داشتند روزهای بیشتری را در زادگاهشان سپری کنند و از ابتدای ماه محرم در هیئات حضور یافتند و به سوگواری آل الله پرداختند.

از شب ششم دسته های عزاداری هیئات و اجتماع آن ها در بازار مزینان آغاز گردید و هرشب بر جمعیت حاضر در این دیار تاریخی افزوده می شد ، سینه زنی سنتی(دوره)، تعزیه خوانی هنرمندان این هنر آیینی، میزبانی هیئات از هیتی دیگر جلوه ای خاص به این حضور داده بود.

شاهدان کویرمزینان که افتخار دارد هرسال این مراسم و برنامه های سوگواری را پوشش دهد امسال نیز با هنرمندی عکاس جوان محسن مزینانی عسکری به ثبت لحظه به لحظه ی اتفاقات و رخدادها پرداخته که به مرور و در پست های مختلف تقدیم می کند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه ی مطلب بروید...

عکاس؛ محسن مزینانی عسکری

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۱)

سلام

لطغا نظرتون

راجع به کلیپ '' عمر کُشون! "

در

http://hajferdowsi.com/1327/

رو بفرمایید.

اگه نظرتون رو همونجا بگید ممنون میشم..

درضمن میتونید در گفتگوهایی با موضوعات جالب شرکت کنید و نظراتتون رو به

اشتراک بگذارین...

در

http://hajferdowsi.com/froums/

متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">