محراب شکسته در رادیو اقتصاد با کارشناسی حجت الاسلام مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

رادیو اقتصاد به مناسبت شب های قدر و شهادت امام علی (ع) ویژه برنامه های "محراب شکسته"، "قدر عبادت" و ...  را تدارک دیده است.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام ویژه برنامه زنده "محراب شکسته" همراه شنوندگان رادیو اقتصاد به سوگ می‌نشیند .

در این ویژه برنامه حجت الاسلام و المسلمین هادی مزینانی معاونت ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به موضوع زندگانی امام علی (ع)، فضایل و مناقب حضرت علی (ع)، مظلومیت حضرت علی علیه السلام و ... می‌پردازد.

"محراب شکسته" کاری از گروه خدمات و تجارت به تهیه کنندگی علی سلیمانی و اجرای مجید رضا عرب احمدی  روز شنبه 28 تیر ماه مصادف با 21 رمضان از ساعت 9 تا 10 از رادیو اقتصاد تقدیم شنوندگان سوگوار رادیو اقتصاد می‌شود.

برنامه "قدر عبادت" نیز به تهیه کنندگی علی سلیمی  بصورت ویژه به شبهای پرفضیلت قدر می پردازد  و از منزلت این شبها و تاثیر آن در زندگی افراد می گوید . همچنین ادعیه جوشن کبیر و افتتاح به مناسبت شب های قدر در این برنامه پخش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی مزینانی معاونت ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این سه شب پر فضیلت همره شما در قدر عبادت خواهد بود و در مورد آداب عبادت در این شب ها، شرایط استجابت دعا، فضیلت شب های قدر، توبه و  ... مطالبی را عنوان خواهد کرد.
برنامه "محراب شکسته"   25، 27 و 29 تیرماه از ساعت 00:30 تا 3 بامداد به مدت 150 از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می شود .

ویژه برنامه سحر "بربال قدسیان" در لیالی شب قدر به موضوع گناهان کبیره اختصاص دارد.

حجت الاسلام هادی مزینانی به همراه دکتر عرب احمدی کارشناس مجری برنامه در خصوص گناهان کبیره و تاثیر آن در خانواده و .. با یکدیگر به بحث و گفت و گو خواهند نشست.

در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام و المسلمین کیایی معاون فرهنگی پلیس راهبر ناجا در خصوص احکام روزه مطالبی را عنوان خواهد کرد.

برنامه "بر بال قدسیان" شب های قدر از ساعت 3 تا 5 بامداد بصورت زنده تقدیم روزه داران محترم می شود.

 

  • علی مزینانی

امام(ع)

روحانی

دعا

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">