بازدید معاونین اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بهزیستی مزینان

به دستور مدیر کل جدید بهزیستی خراسان رضوی معاونین بازرسی و حراست این اداره  از پروژه مجتمع چند منظوره خدمات بهزیستی مزینان بازدید کردند.
به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان؛ اولین گام از حضور  دکتر پور یوسف به عنوان مدیر کل بهزیستی خراسان رضویغ نگاه جدی و مسئولانه وی به پروژه مجتمع بهزیستی مزینان در منطقه ی شهرستان داورزن است که  معاونین وی ضمن سرکشی به مراکز تحت پوشش ، روز گذشته صانعی رئیس بازرسی به همراه موسوی مدیر حراست بهزیستی خراسان رضوی از فعالیت های موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)،پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)و مجتمع چند منظوره در حال ساخت بهزیستی مزینان بازدید و در جریان مراحل تکمیل و ادامه کار مجتمع قرار گرفتند.
فاطمه گلستانی موسس و مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان این اقدام شایسته ی  دکتر پور یوسف را که در همان روزهای اول انتصاب نظر لطفش شامل حال دورترین مناطق به مرکز استان به خصوص دیار تاریخی مزینان شده است تشکر و قدردانی کرد و این برنامه را نشان از نگاه خیرخواهانه و مسئولانه ی ایشان دانست و اظهار امیدواری کرد که با عنایت این مقام مسئول مردم مزینان  به زودی شاهد بهره برداری این پروژه عظیم باشند.

بهزیستی مزینان

بهزیستی مزینان

بهزیستی مزینان

بهزیستی مزینان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">