تهیه و توزیع سبد کالا برای مددجویان موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)در سال جدید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با کمک و همراهی خیران نیکوکار ، موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)مزینان در ایام سال جدید   بین مددجویان تحت پوشش خود سبد کالا توزیع می کند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ این موسسه همانند سنوات گذشته با هدف  کمک به مددجویان تحت پوشش خود ، در شروع سال جدید اقدام به توزیع سبد کالا محتوی گوشت مرغ ، گوشت گرم گوسفندی ، ماکارونی ،برنج ،شکلات ،روغن و...می نماید که ارزش تقریبی هر سبد مبلغ یکصد هزار تومان خواهد بود.

فاطمه گلستانی مدیر عامل موسسه در همین ارتباط گفت:همانگونه که مردم عزیز و خیّر در جریان هستند این موسسه علاوه بر اینکه در حال ساخت یک مجتمع چند منظوره خدمات رفاهی درمانی برای مددجویان می باشد همواره نسبت به کمک های مالی،درمانی و خدماتی برای عزیزان تحت پوشش خود تلاش می نماید و در مناسبت های مختلف نسبت به توزیع سبد کالا نیز اقدام کرده و در همین ارتباط برای ایام نوروز امسال قصد توزیع سبد کالا را نیز دارد به همین منظور از تمامی همراهان موسسه که همیشه یاری رسان ما در این گونه امور بوده اند درخواست می شود  با کمک به تهیه ی سبد کالا  بازهم در عیدی دیگر  لبخند را برل بان مستمندان  بنشانند .

وی افزود: نحوه ی کمک رسانی به موسسه با دو روش انجام می شود:1- وجوه نقدی 2- اهداء بخشی از اقلام که برای دریافت مبالغ نقدی شماره حساب بانک صادرات شعبه مزینان با شماره حساب:0104796105000 و کارت:6037691990029407 معرفی می شود، برای تأمین اقلام نیز همشهریان و خیرین محترم می توانند با مدیر روابط عمومی موسسه با شماره تلفن 09123392960 جناب آقای نورالله مزینانی تماس بگیرند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">