فرماندهی آتش نشان مزینانی در نجات کارگر ساختمانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سقوط میل گرد بر روی کارگر ساختمانی، موجب مصدومیت وی شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری 125، با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 53 به همراه گروه امداد و نجات 13 را با فرماندهی مهدی مزینانی ساعت 16:05 روز گذشته به میدان آرژانتین، خیابان خالد اسلامبولی رهسپار کرد.

به گفته مهدی مزینانی فرمانده آتش نشانان اعزامی، در یک قطعه زمین گودبرداری شده کارگران مشغول کار بودند که تکه ای میل گرد از ارتفاع 10 متری سقوط کرده و موجب مصدومیت یک کارگر 23 ساله شده بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از ایمن سازی محل حادثه خود را به کارگر جوان در عمق محل گودبرداری رساندند و با استفاده از تجهیزات مخصوص و برانکارد وی را به سطح زمین منتقل کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی و تحویل محل حادثه به مسئولان کارگاه ساختمانی، به مأموریت خود پایان دادند.

 به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">