فرهیختگان مزینان / حاج قربانعلی مزینانی (نایب)حقوقدان و وکیل بین الملل :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاندان دلسوز و زحمتکش نایب را اغلب مزینانی ها می شناسند مردمانی با همت که آبادانی و عمران مزینان را همیشه خواستار بوده و در این راه هرگز تلاش های حاج محمد ؛ بزرگ خاندان نایب در دوره ای که عضو شورای اسلامی بود فراموش نمی شود و فرزندانش از جمله قربانعلی ، وکیل ارشد قضایی کشور و بین الملل راه او را درپیش گرفته و اکنون یکی از فرهیختگان شایسته ی این دیار تاریخی است.

قربانعلی مزینانی معروف به نایب زاده ی مزینان است و دوران ابتدایی و راهنمایی را در زادگاه و متوسطه را در سبزوار بزرگ به پایان رساند و دوران دانشگاه اش  هم زمان شد با آغاز جنگ تحمیلی و او داوطلبانه عازم میادین نبرد گردید و تا پایان  دفاع مقدس سنگرنشین جبهه های حق علیه باطل شد

جنگ و جبهه موجب نشد تا این فرزند کویر درس را به فراموشی بسپارد و همزمان موفق به اخذ مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه  شد و پس از جنگ تصمیم گرفت دفاع از حقوق مردم را در محاکم قضایی دنبال کند و در این مدت  وکالت  مردم و چندین سازمان دولتی مانند ایران خودرو ، شهرداری  و صنایع  دفاع را برعهده گرفت .

اما وکالت این فرهیخته مزینان  محدود به دادگاه های داخلی نبوده و او برای دفاع از حقوق مردم ایران از سال ١٣٨0 به کشورهای خارجی سفر کرده وموفقیت های خوبی در این زمینه  برای جمهوری اسلامی کسب کرد.

حاج قربانعلی نایب مزینانی  با کسب مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران ، دوره های تخصصی  کوتاه مدت را در خارج از کشور گذراند و در سال جاری نیز از طریق کانون وکلای دادگستری به کشور هلند و پلژیک و فرانسه اعزام شد و از دانشگاه لیدن هلند موفق به اخذ مدرک در خصوص نقش وکلای ملی در حل و فصل اختلافات بین الملی گردید.

 وی تا کنون در کشورهای هلند ، آلمان ، فرانسه ، اسپانیا ،بلژیک،  ترکیه، آفریقای جنوبی ، امارات متحده عربی، چین ، سنگاپور و روسیه به وکالت پرداخته است .

توصیه ی این شاهد کویرمزینان و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور قراردادهای خارجی به جوانان مزینانی خوب درس خواندن و فراگیری یک زبان خارجی است که می تواند آن ها را درتمامی عرصه ها موفق کند.

 به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">