برپایی نمایشگاه گروهی «برف» در گالری 14 :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برپایی نمایشگاه گروهی «برف» در گالری 14

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ق.ظ
برپایی نمایشگاه گروهی «برف»Reviewed by نوریاتو on Jan 6Rating: 5.0نمایشگاه گروهی «برف» | برگزاری گالری 14-مجله تجسمی نوریاتوسعید مزینانی مدیر هنری گالری و کیوریتور نمایشگاه گروهی «برف» در‌مورد ایده جمع آوری این نمایشگاه می‌نویسد: برف، یکی از نمادهای مهم آفرین

گالری ۱۴ در آغاز دومین سال فعالیت‌ خود با تغییر مدیریت هنری و تغییر رویکرد و همچنین تمرکز بر هنرهای معاصر تلاش می‌کند، فضایی مناسب جهت نمایش آثار هنرمندان باشد.

                      

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ گالری 14  می خواهد بستری مناسب برای حمایت، نمایش و معرفی هنرمندان جوان برپا نماید به همین منظور در دومین نمایشگاه خود با عنوان «برف» به سراغ هنرمندان عکاس و ویدئوآرتیست رفته است.

 سعید مزینانی مدیر هنری گالری و کیوریتور نمایشگاه گروهی «برف» در‌مورد ایده جمع آوری این نمایشگاه می‌نویسد: برف، یکی از نمادهای مهم آفرینش است که در ذات خود از یک سو روشنایی و پاکی و از سوی دیگر سرما و نخوت را به همراه دارد و هیچ‌گاه این وجه دو‌سویه از نگاه هنرمندان و نویسندگان دور نمانده است.

 آنچه با هنرمندان این مجموعه مطرح شد بیان کردن تجربه زیسته فردی درباره «برف» بود، اینکه برف برای هر کدام از ما جدای از معنای عام‌اش، با نگاه استعاره‌ای هنرمندان چگونه در قاب تصویر ثبت می‌شود.

 کورش ادیم، هوفر حقیقی، علی شکری، نازنین طباطبایی، محمدعلی فاموری، ساسان فهیمی، صمد قربان‌زاده، مهدی مقیم‌نژاد، محمودرضا نوربخش و آیلار هاشمی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.
بازدید: تا سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱، به جز شنبه‎ها
گالری ۱۴: خیابان انقلاب، خیابان خارک، شماره ۱۴

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">