یادبود شهید «علی‌اکبر هاشمی مزینانی» در فرهنگ‌سرای فردوس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
مراسم یاد بود شهید «علی‌ اکبر هاشمی مزینانی» از شهدای عملیات کربلای ۵، پنجشنبه ۲۰ دی در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

              

 به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یادبود شهید «علی اکبر هاشمی مزینانی» از شهدای گرانقدر این منطقه و ادای احترام به مقام شامخ این شهید و خانواده معظم وی و همچنین گرامیداشت یاد شهدای عملیات کربلای ۵ پنجشنبه ۲۰ دی ساعت ۸:۳۰ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
 
این مراسم که با حضور خانواده معزز این شهید و شهروندان به اجرا در می‌آید، با بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی، قرائت زیارت پرفیض عاشورا و مولودی خوانی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و پذیرایی صبحانه همراه است.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.
شهید علی اکبرمزینانی ملقب به هاشمی فرزند محمدعلی هاشم سال1346ه. ش درروستای مزینان زادگاه معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی پا به عرصه وجود گذاشت و پس از پیوستن به سپاه و حضور در جبهه های حق علیه باطل درعملیات کربلای پنج 21 دی ماه 1365 به فیض شهادت نائل آمد وپیکرپاکش پس از تشییع باشکوه مزینانی ها توسط مادرمرحومش دربهشت علی (ع) مزینان به خاک سپرده شد.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">