افتتاح کارگاه خیاطی و گلدوزی بانوان جهادی مزینانی در تهران :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

  همزمان با زادروز میلاد کریمه اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه(س) آیین افتتاح کارگاه تولیدی بانوان جهادی واحد فرهنگی مهدیه مزینانی های مقیم تهران برگزار شد.

 

🔷حجت الاسلام حاج شیخ محمد مزینانی ضمن تشکر از زحمات بانوان جهادگر اظهار داشت : در این کارگاه تولیدی قرار است علاوه برآموزش کارهای گلدوزی و خیاطی  تولید چادر انجام و در نمایشگاه هفتگی که به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد امام هشتم علیه السلام در مهدیه شرق تهران برگزار می گردد با قیمت مناسب برای بانوان عرضه شود.

🔷وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه کارآفرینی بانوان جهادگر در طول سال و روزهای جمعه و مناسبت های مذهبی ان شاءالله دایر می باشد و امیدواریم دختران و بانوان مزینانی از کلاس های آموزشی و عرضه محصولات فرهنگی بهره مند شوند.

🔷این کارشناس مذهبی افزود: کلاس های فرهنگی و مذهبی بعد از اتمام بحران کرونا برای بانوان که پیش از این برگزار می شد ادامه خواهد یافت و در حال حاضر نیز به صورت مجازی در روزهای خاص هفته با حضور اعضا برگزار می گردد .

عکس؛ زهرا مزینانی عسکری

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">