دندانپزشکی مزینان افتتاح شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دندانپزشکی مزینان افتتاح شد

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۳ ب.ظ

 

🌐وعده ای که محقق شد

✍️همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس طی مراسمی با حضور دکتر خسروجردی وخانم مهندس ده نبی رییس و مسئول گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن، اعضای شورای اسلامی و معتمدین و روحانیون و خیرین نیکوکار مزینانی، بخش دندانپزشکی مرکز بهداشت و درمان شهدای مزینان افتتاح شد.

🔹در این مراسم دکتر خسروجردی ضمن تشکر از خیرین نیکوکار اظهار داشت: مزینان و مزینانی ها دوست داشتنی و قابل احترام و مانند خانواده من هستند که ارادت خاصی به آن ها دارم.

🔹وی افزود: تلاش ما بر این است که خدمات در واحد دندانپزشکی مزینان پایدار باشد.

🔹علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان نیز با اعلام این خبر ضمن تشکر از خیرین و فرزندان دلسوز مزینان اظهار داشت: امیدواریم این گونه کارهای خیرخواهانه در مزینان تداوم داشته باشد و به زودی شاهد افتتاح دیگر پروژه ها و به ثمر رسیدن طرح های عمرانی نیمه تمام مانند باغ اسرار مزینان(مجتمع فرهنگی شریعتی) باشیم.

🔹در این کار خداپسندانه علاوه بر مبالغ اهدایی دو بانوی مکرمه مرحومه عذرا رفیعی و سرکارخانم حاجیه طوبی رفیعی و مرحومه حاجیه فاطمه صانعی مادر شهید والامقام سیدعلی اکبر حسینی مزینانی، خیرین دیگری در آماده سازی و راه اندازی بخش دندان پزشکی کمک کرده اند.

🔹قرار است  این واحد تخصصی، در وقت اداری روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته خدماتی از قبیل عکس، پرکردن، عصب کشی، جرمگیری و کشیدن دندان ارائه نماید که در حال حاضر با توجه به شرایط بحران کرونا بیشتر معاینات پزشکی و خدمات اورژانسی انجام می شود.

🔹شایان ذکر است در تمامی مراحل خرید و تجهیز و راه اندازی این مرکز؛ سید بزرگوار دکتر سیدحسین ضیایی مزینانی که مدت مدیدی در مزینان با تخصص دندانپزشکی در خدمت همشهریانش بود و اکنون در سبزوار مشغول به کار است مشاوره های لازم را به خیرین نیکوکار ارائه کرد و شورای اسلامی مزینان نیز پیگیر امور مربوطه بوده است.
🔆خاندان معزز و نیک اندیش رفیعی پیش از این و از محل میراث اهدایی مرحومه مغفوره حاجیه خانم بتول رفیعی درمانگاه یا همان بهداری سابق مزینان را در سال ۱۳۹۴ نوسازی و احیا کردند و خدمات ارزنده آن ها در کهن دیار مزینان همچنان ادامه دارد.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">