بازهم تکرار وعده ها/تعریض و آسفالت جاده آدمکش مزینان به داورزن تا پایان سال 99 :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


✍️به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ همزمان با پنجمین روز از هفته ی دفاع مقدس و در آستانه روز جهانی گردشگری دکتر عنابستانی و محبی دو نماینده شهرستان سبزوار بزرگ طی برنامه ی دهگردشی با حضور در مزینان با مشکلات این دیار تاریخی آشنا شدند.
🔹در این دیدار که پس از انتخاب این دو نماینده در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی برای اولین بار انجام شد؛ علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان به تشریح مشکلات عدیده زادگاه دکتر علی شریعتی پرداخت و گله مندی شهروندان را از طول کشیدن تعریض و آسفالت جاده مزینان به داورزن که اولویت نیاز حقیقی و حقوقی مردم این دیار است بیان کرد.
🔹پس از این سخنان و طرح مشکلات دیگر مانند تکمیل پروژه باغ اسرار مزینان (مجتمع دکتر علی شریعتی مزینانی)، طرح هادی روستایی، عدم وجود سیل بند در مسیر سیلاب، تخریب قنوات و... هردو نماینده مجلس شورای اسلامی قول مساعدت و همکاری برای پیگیری آن ها به خصوص تکمیل پروژه مجتمع و جاده را به شرکت کنندگان در جلسه اعلام کردند.
🔹دکتر علی اصغر عنابستانی در طول برگزاری جلسه طی تماسی با دکتر حسن نیا معاون  وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری حمل و نقل پایانه های کشور گلایه ی مردم و شورای اسلامی و دهیاری مزینان را به اطلاع وی رساند که این مقام وزارت راه ضمن عذرخواهی دلیل تعطیلی کار را نبود پول و ارائه اوراق به پیمانکار دانست و قول داد که تا پایان سال جاری این وعده محقق شود!
🔹در ادامه این جلسه مهندس اسدالهی فرماندار شهرستان داورزن نیز با تأکید بر مشکلات مطروحه خواستار همراهی و همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این امور شد.
🔹دکتر بهروز محبی دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز ارادت به مردم مزینان و خاندان شریعتی بر پیگیری مشکلات زادگاه معلم شهید انقلاب به ویژه جاده تأکید کرد.
🔹این جلسه در روزجمعه چهارم مهرماه 1399با حضور دکتر علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی نجم آبادی نمایندگان مردم شریف سبزوار بزرگ و شهرستان های تابعه، مهندس اسدالهی فرماندار داورزن و شورای اداری شهرستان ، اعضای شورای اسلامی و دهیار و معتمدین  مزینان در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.

🔆جاده آدمکش زادگاه دکترعلی شریعتی به طول 7کیلومتر در ضلع شمالی مزینان واقع شده که تنها راه مواصلاتی به داورزن و راه تهران مشهد است و با پیروزی انقلاب اسلامی آسفالت شد و متأسفانه به دلیل بی توجهی مسئولین راه و شهرسازی با گذشت چهار دهه از عمر آن و فرسوده شدن و عرض کم تا کنون چندین خانواده مزینانی و روستاهای اطراف را داغدار کرده است.

سال گذشته با حضور دکتر حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در مزینان بنا شد کار تعریض و آسفالت این جاده حادثه خیز تا شروع زمستان همان سال به پایان برسد و نمایندگان دوره دهم از تأمین بودجه این پروژه و تعیین پیمانکار خبر دادند اما این وعده ها که هر سال در مراسم سالروز شهادت فرزند شایسته کویر مزینان دکترعلی شریعتی مزینانی از سوی مسئولین و نمایندگان تکرار گردیده هنوز محقق نشده است.

در تازه ترین خبر با حضور فرماندار شهرستان داورزن و رییس شورای اسلامی شهرستان و مزینان در دفتر مدیر کل استان خراسان رضوی بازهم این وعده تکرار شد که مدیر کل استان قول دادند ظرف یک هفته یعنی تا پایان شهریور 99 کار جاده به اتمام برسد اما این شهریور هم به پایان رسید و آن قول بر زمین ماند.

شایان ذکر است؛ متأسفانه پیمانکار قبلی با تخریب کناره های جاده که برای آماده سازی تعریض دست به چنین کاری زده خطر سقوط وسایل نقلیه و حادثه ی تلخ دیگری را دوچندان کرده است.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">