مزینانی : مراسم دهه دوم ماه صفر در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی برگزار می‌شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر در آستان مقدس امام‌زادگاه عینعلی و زینعلی با سخنرانی حجت الاسلام سرلک و حاج مرتضی طاهری برگزار می‌شود.

به گزارش شاهدان کویر مزینان به نقل از ایسنا، مهدی مزینانی (خصالی) مدیرعامل آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی علیهم السلام در تشریح برنامه‌های عزاداری دهه دوم ماه صفر گفت: با توجه به استقبال زائران و مجاوران این آستان از برنامه‌های ماه محرم، برگزاری برنامه‌های دهه دوم را با دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته در دستور کار کمیته فرهنگی آستان قرار دادیم.

وی اظهار کرد: مراسم دهه دوم ماه صفر در این آستان با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سرلک و با مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار می‌شود.

مهدی مزینانی با بیان جزئیات این مراسم افزود: این مراسم به مدت به مدت ۴ شب از یکشنبه مورخ ۱۳ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود و تا شب اربعین ادامه خواهد یافت.

مزینانی با تاکید بر رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط سازمان اوقاف و امور خیریه در کلیه برنامه های آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی گفت: کلیه برنامه‌های عزاداری، کلاس‌های آموزشی، برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این آستان با رعایت کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود و برنامه‌های دهه دوم صفر نیز با همین ضوابط و حساسیت برگزار می‌شود.

دبیر هیئت امنای استان امامزادگان عینعلی و زینعلی با بیان اینکه اغلب مساجد و هیئت‌های عزاداری در ایام محرم پرچمدار رعایت اصول و مقررات بهداشتی بودند و این موضوع نیازمند مستند سازی است اظهار کرد:آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) با همکاری سایر مجموعه های فرهنگی از جمله مجتمع فرهنگی مذهبی ائمه اطهار(ع) با هدف انعکاس تقید عزاداران امام حسین علیه السلام به پروتکل های بهداشتی، مسابقات عکاسی با موضوع محرم و کرونا را برگزار کرد.

وی افزود:هیئت داوران با بررسی آثار ارائه شده به دبیرخانه مسابقات، عکسهای برتر را انتخاب کرد و قرار است آثار برگزیده در قالب نمایشگاه محرم و کرونا در حاشیه مراسم عزاداری دهه دوم صفر در صحن امام زادگان عینعلی و زینعلی به نمایش درآید.

علاقمندان جهت حضور در مراسم دهه دوم ماه صفر و بازدید از نمایشگاه عکس محرم و کرونا می توانند از طریق بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بالاتر از تقاطع پونک، بلوار پونکی به آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) مراجعه کنند.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">