💠فرصت طلایی سرمایه گذاری برای مزینان دوستان در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

✍️ طی جلسه ای با حضور رؤسای میراث فرهنگی شهرستان داورزن و دانشگاه حکیم شهرستان سبزوار و شورای اسلامی و فعالان فرهنگی مزینان بر واگذاری کاروانسرای شاه عباسی به بخش خصوصی به ویژه شهروندان مزینانی تأکید شد.


🔹دکتر عبداله زاده ثانی رییس میراث فرهنگی شهرستان داورزن در گفت و گو با شاهدان کویر مزینان ضمن اعلام پیگیری های لازم برای ثبت آثار باستانی این دیار تاریخی در یونسکو و دیگر مجامع فرهنگی داخلی و خارجی اظهار داشت: مستندات لازم از دو کاروانسرای مهر و مزینان به یونسکو ارسال شده و به زودی شاهد یک جهش مهم در بخش گردشگری منطقه به ویژه مزینان خواهیم بود.
🔹وی با تأکید براینکه تسهیلات لازم برای واگذاری  کاروانسرا به بخش خصوصی فراهم شده افزود : طرح مرمت کاروانسرای مزینان و واگذاری آن با هزینه ۶۰ میلیارد ریال به مدت ۲۵ سال به بخش خصوصی و با کاربری گردشگری، اقامتی و پذیرایی مصوب شده و امیدواریم قبل از آن که افراد غیر بومی به سراغ آن بیایند خود همشهریان مزینان پیشقدم شده و از مزایای عالی آن بهره مند شوند.
🔹این محقق و استاد دانشگاه تصریح کرد : هرچند در زمان فعلی بحران کرونا و شرایط اقتصادی نامساعد از تعداد سفرها کاسته است اما نباید از یاد برد که سالانه حدود ۲۵ میلیون مسافر و زائر بارگاه مطهر امام هشتم در مسیر میقات الرضا(ع) و از دروازه فرهنگی شهرستان داورزن تردد می کنند که با تبلیغات و تمهیدات لازم می توان بسیاری از آن ها را برای بازدید از بناهای تاریخی مزینان که در مسیر جاده باستانی ابریشم قرار گرفته سوق داد و درآمد هنگفتی کسب کرد .
🔹رییس میراث فرهنگی شهرستان داورزن خاطر نشان کرد: یکی از شرایط بسیار خوب این پروژه طرح دریافت تسهیلات مناسب است که پس از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مرمت توسط سرمایه گذار، ۷۰ درصد تسهیلات مرمت به وی اعطا می شود.
💠علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان نیز با تأکید بر شرایط عالی و فرصت مناسب سرمایه گذاری در بخش گردشگری مزینان اذعان داشت: ما چشم انتظار فرزندان دلسوز مزینان هستیم تا این شرایط مناسب به خود همشهریان عزیز واگذار شود و ان شاءالله با رونق گردشگری زادگاهمان به جایگاه حقیقی خود برگردد .
🔹وی افزود: تمامی مدیران و مشاوران و فعالان فرهنگی که در این جلسه حضور داشتند از شرایط مناسب این طرح استقبال کرده و آن را گامی مؤثر در ارتقای مزینان و بهبود وضعیت اقتصادی شهروندان و رونق گردشگری در منطقه دانستند .
🔹رضوانی پناه تصریح کرد: افراد داوطلب برای سرمایه گذاری در این طرح می توانند با مراجعه به شورای اسلامی و دهیاری مزینان و یا میراث فرهنگی شهرستان داورزن آمادگی خود را اعلام نمایند.
🔆فعال فرهنگی و مزینان دوست واقعی حاج احمد صباغ که طرح های تندیس استاد شریعتی و دکترعلی شریعتی و بوستان چشمه مزینان از کارهای ماندگار اوست در گفت و گو با شاهدان کویر ضمن تأکید بر این جمله که "مزینانی ها مزینان را دریابید" افزود: اکنون وقت عمل است و اگر می خواهیم فردا افسوس این را نخوریم که چرا خودمان از این فرصت استفاده نکرده و از مزایای عالی این طرح بهره مند نشدیم پس مزینانی های عزیز به خصوص فعالان فرهنگی و اقتصادی به میدان بیایند و این بخش را برعهده بگیرند و مطمئن باشید فردای بسیاری روشنی در انتظار سرمایه گذاران و مردم مزینان است .

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">