🌐مطالبه شورای اسلامی مزینان در خصوص جاده، قنات و مجتمع شریعتی در جلسه شورای اداری شهرستان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

✍️حسین محمدی عضو شورای اسلامی مزینان با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان داورزن که با حضور مشاور و معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار و امام جمعه و مدیران و مسئولین اداری شهرستان داورزن و اعضای شورای اسلامی و دهیاری ها برگزار شد با دفاع از مطالبات مردمی در خصوص مشکلات جاده و قنات و مجتمع دکترعلی شریعتی (باغ اسرار) و شرکت ابن یمین خواستار توجه بیشتر مسئولین به مزینان شد.

🔷وی خاطر نشان کرد : کل دنیا شریعتی را می شناسند و یکی از افتخارات خراسانی ها به خصوص مردم دیار تاریخی و عالم پرور مزینان می باشد که هر موقع این نام را در جایی عنوان می کنیم با احترام خاصی با ما برخورد می کنند ولی متأسفانه کمترین امتیاز نصیب مردم مزینان می شود.

🔷سخنگوی شورای اسلامی مزینان با توجه به قدمت راه از جمله جاده باستانی ابریشم و فرودگاه اضطراری در مزینان تصریح کرد: علی رغم وعده و وعیدهای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در دوره قبل و فعلی و تأکید دکتر حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی متأسفانه جاده مزینان که چهل سال از عمر آسفالت آن می گذرد و صدمات زیادی دیده و خانواده های بسیاری از مزینان و روستاهای دیگر را داغدار کرده ولی هنوز تعریض و ترمیم و آسفالت آن محقق نشده و امیدواریم مسئولین محترم توجه بیشتری داشته باشند.

🔷محمدی با اشاره به صنعت گردشگری و جذب توریست در دیار تاریخی مزینان افزود: همگان می دانند مزینان و روستاهای مجاور متصل به استان سمنان و محل تردد گردشگران می باشد و اکنون شهرها و روستاها از جمله رضا آباد از این صنعت به خوبی استفاده می کنند و امیدواریم با توجه به بناهای تاریخی متعدد و ظرفیت های علمی و گردشگری نگاه ویژه ای به این بخش و اعتلای آن شود .

🔷وی با تأکید بر وجود یکی از طولانی ترین قنات های ایران در مزینان که از قدمت تاریخی سه هزارساله برخوردار است تصریح کرد: مردم مزینان خواستار حفظ و نگهداری و توجه بیشتر به این قنات تاریخی و ثبت آن در مجامع بین المللی هستند.

🔷عضو شورای اسلامی با اشاره به توقف پروژه مجتمع عظیم فرهنگی هنری و تفریحی دکترعلی شریعتی مزینانی (باغ اسرار) خواستار پیگیری و تکمیل آن و واگذاری به شورای اسلامی شد که مورد تأیید و تأکید فرماندار شهرستان هم قرار گرفت و  مهندس پرورنده معاون ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی نیز قول مساعد برای ادامه این پروژه در سال 1400 داد.


به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">