🌐هیئت مدیره شرکت تعاونی ابن یمین مزینان مشخص شدند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

✍️جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی روستایی ابن یمین مزینان به منظور انتخاب هیئت مدیره جدید با حضور اعضا و نمایندگان اداره تعاون شهرستان برگزار شد.

🔷علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان با اعلام این خبر ضمن تقدیر از حضور اعضای شرکت و مردم شریف مزینان ابراز داشت: خوشبختانه جمعی از جوانان مزینانی با اعلام آمادگی قبلی به عنوان هیئت مدیره این شرکت انتخاب شدند که ان شاءالله با پیگیری این عزیزان و پس از انتخاب مدیر عامل به زودی شاهد اتفاقات خوبی در جهت خواسته اعضای محترم و به نفع تمامی همشهریان گرامی رقم خواهد خورد.

🔷شایان ذکر است؛ با رأی گیری صورت گرفته در این جلسه آقایان ابراهیم تاج، رضا مزینانی روس، مجید اسلامی، رضا تاج و روح اله اندیک به عنوان اعضای اصلی و دو فرهنگی پیشکسوت آقایان حاج اسماعیل هدایتی و علی اکبر رضوانی پناه به عنوان بازرس انتخاب شدند.

🔷در همین رابطه شورای اسلامی و دهیاری مزینان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

🖌با یاد و نام خداوند متعال
با سلام حضور مخاطبان عزیز شاهدان کویر مزینان
به لطف خداوند متعال در ماه مبارک رجب و در آستانه ولادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام دومین جلسه برای بهره وری بهینه،از شرکت تعاونی ابن یمین مزینان با حضور نماینده محترم اداره تعاون سبزوار جناب آقای مهندس هاشمی و با حضور پیشکسوتان عزیز مزینانی برگزار گردید.
در این جلسه که با تلاشهای مجدانه ریاست شورای اسلامی مزینان آقای علی اکبر رضوانی پناه و پیگیریهای به حق مردم در هیئت محترم ابوالفضلی برگزار شد که با تعیین اعضای جدید هیئت مدیره،پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل به کار خود پایان داد.
به لطف خدا در جلسه بعدی تعیین مدیرعامل محترم با نظر این عزیزان صورت خواهد گرفت ، امید آن که ان شاءالله شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی بیشتر و بهتری در منطقه باشیم در خاتمه از حضور جناب آقای حسین هاشمی مدیرعامل و مزینانی های بزرگوار در این جلسه نهایت سپاس را داریم
با احترام
 شورای اسلامی و دهیاری مزینان

توزیع نفت در شرکت تعاونی روستایی ابن یمین مزینان دهه ی هفتاد


به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">