🔴نبود نقدینگی علت تاخیر تعریض جاده مزینان است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔴نبود نقدینگی علت تاخیر تعریض جاده مزینان است

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۰۷ ق.ظ

فرماندار داورزن دلیل عدم اجرای پروژه تعریض جاده روستای مزینان را نبود نقدینگی عنوان کرد.

✍️به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان «فارس من» سوژه ای با عنوان «آسفالت جاده مزینان شاید پایان زمستانی دیگر» به ثبت رسانده و خواستار پیگیری این مشکل چندین ساله شدند.

موضوع را از فرماندار داورزن پیگیری کردیم.

حسین اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داورزن اظهار کرد:مناقصه پروژه تعریض و روکش آسفالت جاده روستای مزینان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی برگزار و پیمانکار انتخاب و قرارداد هم ابلاغ شده ولی اجرای پروژه به دلیل  مشکل نقدینگی تاخیر داشته است.

وی افزود: بارها و مکرر پیگیری کرده‌ایم و در آخرین جلسه‌ای که در این خصوص ۱۱ بهمن سال جاری در دفتر فنی استانداری با حضور معاون اداره کل راهداری خراسان رضوی برگزار شد، رفع مشکل پروژه در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار داورزن در ادامه گفت: البته برای رفع برخی نقاط پرحادثه این مسیر ارتباطی بنا بر گزارش دستگاه اجرایی حدود۳۰۰ میلیون تومان در سال گذشته و امسال هزینه و اقداماتی انجام شده که قطعا کافی نیست.

اسدالهی در پایان متذکر شد: بهرحال ضمن پوزش از مردم عزیز مزینان بابت تاخیر در اجرای کار و مشکلات بوجود آمده، پیگیر کار بوده و هستیم و امیدواریم مشکل نقدینگی پروژه برطرف و زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

https://www.farsnews.ir/razavi/news/13991219000237/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">