🔴سرنوشت قیر رایگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی برای مزینان چی شد؟! :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

✍️چهاردهم بهمن سال 1399 خبری منتشر کردیم مبنی بر دیدار از پیش تعیین نشده رییس و سخنگوی شورای اسلامی مزینان با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی به منظور مشکلات عمرانی و آسفالت معابر مزینان و بنا بود سهمیه قیر رایگان تا پایان سال و یا ابتدای سال 1400 در اختیار دهیاری قرار گیرد.

🔷اکنون شنیده ها حاکی از آن است که بعضی از روستاها سهمیه خود را دریافت و یا در حال تحویل هستند لذا با توجه به اینکه فاصله چندانی تا برگزاری انتخابات نمانده انتظار می رود تکلیف این سهمیه روشن و طبق وعده به اطلاع عموم رسانده شود.

🔷آنچه مسلم است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای در اختیار گذاشتن این سهمیه شرط و شروطی هم تعیین کرده از جمله اولویت به روستاهایی که با مشارکت مردمی زیرساخت های لازم را فراهم کنند و امیدواریم با توجه به اعلام آمادگی بعضی از خیرین برای کمک به این پروژه شورای اسلامی و دهیاری نسبت به انجام این کار اقدام نمایند.

🔷قطع یقین در این راستا دهیاری باید هزینه کلانی را متحمل شود که سرانه و بودجه چندانی برای این کار در نظر گرفته نشده و از طرفی ممکن است کمک خیرین گرامی نیز کافی نباشد و لازم است تا تمامی ساکنین و مزینان دوستانی که علاقه به زادگاه خود دارند به کمک شورای اسلامی و دهیاری بیایند تا هرچه سریعتر طرح مذکور به سرانجام برسد.


🔴حدود چهل و سه سال نیز از آسفالت جاده آدمکش مزینان به داورزن می گذرد و متأسفانه این جاده که اصولی ساخته نشده و با خرابی ها و عدم نور کافی در شب و عرض کم موجب داغدار شدن عده ای از همشهریان مزینانی و روستاهای مجاور شده است و هرسال مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص در سالروز شهادت فرزند شایسته کویر دکتر علی شریعتی مزینانی وعده می دهند که تا شروع زمستان همین امسال جاده تعریض و آسفالت می شود اما زهی خیال باطل چند دوره این نمایندگان آمدند و رفتند و وعده ی زمستانی نمایندگان فعلی آقایان محبی و عنابستانی هم به سر رسید و مهندس حسن نیا معاون وزیر و شهرسازی و خود آقای وزیر هم رفتند اما قیر نرسید و این وعده های توخالی بر زمین ماند و هر لحظه باید در انتظار حادثه ناگوار دیگری در پی بی تدبیری و پیگری این مقامات باشیم.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">