🔴قفل باغ اسرار مزینان با کلید همت و پشتیبانی ارشاد اسلامی داورزن و شورا و دهیاری مزینان باز شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

✍️در آستانه چهل و چهارمین سالگرد عروج فرزند شایسته کویر مزینان دکتر علی شریعتی مزینانی مجتمع باغ اسرار مزینان(فرهنگی هنری دکتر شریعتی) با حضور پیمانکار جدید وارد فاز تازه ای شد.

🔷تکمیل این پروژه عظیم بالاخره پس از توقف پانزده ساله با پیگیری های مستمر مهندس محسن توکل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن و با همراهی و پشتیبانی شورای اسلامی و دهیاری و معتمدین مزینان قرار است به زودی آغاز و تا پایان سال جاری بخش هایی از آن به خدمات دهی برسد.

🔷رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن ضمن اظهار رضایت از به ثمر رسیدن پیگیری های انجام شده ابراز داشت: یکی از آرزوها و دغدغه اصلی این جانب به عنوان خادم فرهنگی شهرستان این پروژه عظیم آن هم در زادگاه معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی بوده و هست که با رای زنی های فراوان و جلسات مستمر با مسئولین فرهنگی استان از جمله ریاست اداره کل خراسان رضوی به سرانجام رسیده و  ان شاءالله به زودی شاهد شکوفایی آن خواهیم بود.

🔷توکل افزود: همراهی فرماندار محترم داورزن و شورای اسلامی و دهیاری و معتمدین مزینانی به ویژه حاج احمدمزینانی صباغ نقطه ی قوت و به راستی موجب دلگرمی ما در این مسیر بود که این عزیزان خود در بعضی جلسات با مدیران حضور داشته و کمک شایانی در تصویب ادامه کار دارند.

🔷وی خاطرنشان کرد: پس از چند نوبت آگهی در روزنامه ها و رسانه های رسمی و محلی برای معرفی یک پیمانکار متعهد خوشبختانه جناب آقای مهندس خیراندیش  یکی از متخصصین بومی و آشنا ادامه این کار را برعهده گرفتند و با شناختی که از ایشان سراغ داریم مطمئن هستیم که همه ی ما به آرزوی دیرینه خود خواهیم رسید و بخش هایی از این طرح تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

🔷رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن تأکید کرد:  این آغاز یک تعهد است و مجتمع در فاز اول (۴ماه) مرمت، استحکام بنا و بازگشایی دوازده باب دفتر فرهنگی جلو ساختمان را پیش رو دارد.

🔷توکل در مصاحبه با ایرنا نیز عنوان کرد:پس از تسویه مطالبات پیمانکاران قبلی، پیگیری بودجه برای ادامه ساخت بنا و تعیین تکلیف اصل زمین مجتمع، که محل دعوای بین ادارات ارشاد و اوقاف بود، محقق شد که با اختصاص بودجه لازم پیمانکار جدید مجتمع برای تکمیل بنا اقدام کرده است.

 🔷وی تصریح کرد: این مجتمع که در مساحتی حدود هشت هزار متر مربع به اجرا درمی آید، می تواند تبدیل به یک مکان فرهنگی و هنری مجهز برای خدمت به مردم و پاسخگویی به نیاز فرهنگ دوستان و هنرمندان منطقه و شهرستان داورزن شود.

🔷 علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان نیز با تشکر از پیگیری های اداره ارشاد اسلامی داورزن گفت: مدیر موفق کسی است که سودآوری های خوبی برای زیرمجموعه خود داشته باشد و این را با چشم خود دیدیم و لمس کردیم که جناب آقای توکل برای به ثمر رسیدن این پروژه زحمات زیادی کشیدند تا نفع آن به مردم مزینان و منطقه برسد.

🔷حسین محمدی سخنگوی شورای اسلامی مزینان نیز ضمن بیان خاطراتی از دوستداران دکتر علی شریعتی مزینانی و معرفی المان های به کار گرفته شده در ساخت این مجتمع که هریک نماد خاصی از زندگی شریعتی مانند دوازده غرفه فرهنگی تعبیه شده که برگرفته از 12 آذر زادروز علی پسرمزینان و یا تعداد پنجره ها و حتی کاشت و نوع درختان  به معرفی زمان حیات و زندان و شهادت و آثار دکتر می پردازد.

🔷وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به همت و پیگیری های فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن و شورای اسلامی و درایت مهندس خیراندیش نتیجه این اقدام را به زودی شاهد باشیم.

🔷فعال فرهنگی و مشاور فرماندار احمد صباغ مزینانی که تندیس شکوهمند و میدان استاد محمدتقی شریعتی مزینانی و فرزند برومندش دکتر علی شریعتی از جمله خدمات ارزشمند وی می باشد و چندین طرح فرهنگی را نیز در زادگاهش آماده ارائه و پیگیری دارد گفت: با خارج شدن این طرح از ملی به استانی از امروز پروژه باغ اسرار مزینان با حضور مهندس صدقی معاون عمران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در اختیار پیمانکار محترم قرار گرفت و اعتبار اولیه هم به حساب وی واریز شده و ان شاءالله به زودی شاهد تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل کل مجتمع باشیم.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">